torebki herbaty

Jak w nietypowy sposób wykorzystać torebki herbaty?

JoasiaJoasia - specjalista Tipy.pl
torebki herbaty
1 z 11
Herbata ekspresowa to napój, którego w żadnym domu nie może zabraknąć. Pijemy ją ze względu na jej smak oraz korzystne właściwości dla naszego zdrowia. Rzadko kiedy zwracamy jednak uwagę na fakt, iż nawet torebki po herbacie można ponownie wykorzystać. 10 nietypowych zastosowań znajdziesz poniżej.
1
nawożenie roślin
Nawożenie roślin

Ze względu na swoje właściwości, herbata to doskonały nawóz pochodzenia organicznego. Umieść torebkę po herbacie na dnie doniczki, zakrywając zrobiony w niej otwór. Dzięki temu herbata nie tylko odżywi roślinę, ale zapobiegnie wyciekaniu z doniczki nadmiaru wody.

2
sucha skóra
Ukojenie suchej skóry

Gdy nalewasz wodę do kąpieli, umieść pod kranem 2-3 torebki zielonej herbaty. Antyoksydanty zawarte w zielonej herbacie nawilżą twoją skórę, niosąc jej ukojenie.

3
kuweta
Neutralizacja zapachów z kuwety

Nawet jeśli będziesz czyścić kuwetę twojego kota codziennie i tak będzie się z niej wydobywał nieprzyjemny zapach. Żeby go zneutralizować, umieść w kuwecie kilka zużytych suchych torebek po herbacie. Antybakteryjne właściwości herbaty zwalczą nieprzyjemną woń.

4
meble z drewna
Czyszczenie mebli z drewna

Po zaparzeniu herbaty, użyj torebek do przetarcia nimi mebli. Połysk gwarantowany.

5
pielęgnacja cery
Pielęgnacja cery

Umieszczenie na twarzy kilku ciepłych, wilgotnych torebek herbaty zwęża pory i redukuje cienie pod oczami.

6
kurzajka
Usuwanie kurzajek

Składniki zawarte w czarnej herbacie bardzo skutecznie usuwają kurzajki. Połóż na kurzajkę wilgotną torebkę herbaty i pozostaw na 15 minut. Czynność tę wykonuj przez kilka dni rano, w ciągu dnia i na noc. Zobaczysz, że już wkrótce kurzajka zniknie!

7
brzydkie zapachy
Pochłanianie brzydkich zapachów

Torebki herbaty sprawdzą się nie tylko w przypadku kociej kuwety. Pomogą pozbyć się brzydkich zapachów z butów (umieść po jednej torebce w każdym z butów i pozostaw na parę dni), szaf, lodówek i innych nieprzyjemnie pachnących miejsc.

8
ból zęba
Problemy z zębami

Ciepła torebka z herbaty przyłożona do chorego, ropiejącego zęba, pomoże złagodzić ból i zmniejszyć infekcję. Umieszczenie torebki w dziurze po wyrwanym zębie zatamuje krwawienie i zadziała przeciwbólowo.

9
postarzanie papieru
Hobby

Torebki herbaty mogą być używane do wykonywania różnych ozdób. Dzięki nim możesz na przykład postarzyć papier lub farbować ubrania.

10
trądzik
Trądzik

Umieszczenie torebki herbaty na pryszczu sprawi, że stan zapalny ulegnie zahamowaniu, a cera w tym miejscu oczyści się. Torebki z herbatą są również doskonałe na rumień, opuchliznę, a nawet opryszczkę!

Strona 1 z 11

Powiązane porady

herbata z imbirem
Herbata z mlekiem
Herbata mrożona

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

ja
05.08.2015
Durne te porady są! Woreczek po herbacie? Co to takiego? Sam papierek? Po zaparzeniu herbaty ten papierek czy jeszcze na sucho? Czy może woreczek wraz z zawartością po zaparzeniu? Czy woreczek z zawartością nieużywany? Jak można coś tak durnego wystawić w necie????????????
grazyna2
11.07.2014
Ciepła torebka herbaty przyłożona na oczy - łagodzi opuchliznę w przypadku zapalenia spojówek, a także podczas na przykład jęczmienia. Dobra też jest po prostu na przepłukanie oczu na przykład po pracy, gdzie występuje dużo kurzu...