diament z papieru

Jak zrobić diament z papieru?·

portobello - specjalista Tipy.pl
diament z papieru
1 z 7
Każda kobieta chciałaby być obsypywana diamentami. Niestety, nie jest to takie łatwe, ponieważ jest to dość kosztowny wydatek. No, przynajmniej nie było do teraz. Można bowiem zrobić diamenty z papieru. Wiadomo, że to nie to samo, ale liczy się gest, prawda? A dzięki szablonowi, który znajdziesz poniżej ten skomplikowany proces staje się niewiarygodnie prosty.
P

* papier origami / z bloku technicznego / brystol,
* drukarka,
* szablon,
* nożyczki,
* igła / kostka introligatorska,
* linijka,
* klej.

1
Diament z papieru krok 1
Pobierz dostępny obok szablon. Powiększ go odpowiednio i wydrukuj na papierze, z którego będziesz składać diament.
2
Diament z papieru krok 2
Wydrukowany szablon dokładnie wytnij wzdłuż linii ciągłych.
3
Diament z papieru krok 3
Za pomocą linijki i igły (lub linijki i kostki introligatorskiej) przejedź po kropkowanych liniach. Po prostu przyłóż linijkę do danej linii i przejedź po niej igłą (lub kostką). Dzięki temu będzie Ci się dużo lepiej składać element.
4
Diament z papieru krok 4
Następnie odwróć element i zginaj go delikatnie wzdłuż przed chwilą zaznaczonych linii.
5
Diament z papieru krok 5
Teraz powoli składaj element w diament. Za pomocą kleju sklejaj ze sobą zakładki, aby uformować element w diament sklejając jego jeden koniec w stożek. Dzięki zrobionym w kroku trzecim zaznaczeniom papier daje się wyjątkowo łatwo manipulować.
6
Diament z papieru krok 6
Gdy klej wyschnie, diament gotowy. Zrób sobie tyle, ile chcesz.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Ryba origami
smok origami
renifer origami

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane