strefy erogenne

Jakie są strefy erogenne?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Czy są takie miejsca na twoim ciele, których dotyk wzbudza w tobie dreszcz? Kark, uszy, brzuch.. większość ludzi ma te same strefy erogenne, których stymulacja jest niezwykle przyjemna i podniecająca. Zaprezentowana poniżej lista nie musi sprawdzić się u każdego w 100%. Warto jednak wykorzystać tę wiedzę, by znacząco poprawić jakość gry wstępnej. Chodzi przecież o obopólną przyjemność.
1
kobiece strefy erogenne - krok 1
KOBIECE STREFY EROGENNE

Pochwa i łechtaczka

Łechtaczka to najbardziej unerwiony fragment skóry. Dlatego jej stymulacja bardzo szybko może doprowadzić kobietę do orgazmu (wyróżnia się nawet specjalny rodzaj orgazmu, tzw. orgazm łechtaczkowy). Łechtaczkę można stymulować językiem, palcami lub oba tymi organami jednocześnie. Uważaj jednak: każda kobieta zareaguje na stymulację inaczej. Jedne będą się wić z ekstazy, gdy będziesz pieścić je mocno, innym może sprawić to ból. Może się również zdarzyć, że dana kobieta jest niezdolna do osiągnięcia orgazmu łechtaczkowego.

W pochwie znajduje się obrosły legendą punkt G. Jego zlokalizowanie może stanowić pewien problem, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę fakt, iż nie każda kobieta posiada ten punkt. Z reguły punkt G znajduje się głęboko w pochwie, na jej górnej ściance. Zaledwie lekka stymulacja tego punktu daje niesamowitą przyjemność i prowadzi do nieporównywalnego z niczym innym orgazmu.

2
kobiece strefy erogenne - krok 2
Krocze

Miejsce między pochwą, a odbytem jest bardzo unerwione, ale zazwyczaj pomijane. Jest ono zbudowane z tkanki podobnej do warg sromowych, co znaczy, że znajduje się tam bardzo dużo zakończeń nerwowych. Decydując się na stymulację tego miejsca musisz jednak uważać. Ponieważ znajduje się ono blisko odbytu, niektóre kobiety mogą nie życzyć sobie tego typu pieszczot.

3
kobiece strefy erogenne - krok 3
Piersi

Całe piersi, włącznie z sutkami, są dobrze unerwione. Z pieszczotami piersi trzeba jednak uważać, ponieważ na początku miesiączki mogą być one nabrzmiałe i bolesne. Obszary, które są szczególnie wrażliwe na dotyk to sutki i okalająca je brązowa lub różowa otoczka. Niestety większość mężczyzn nie wie o tym, że wrażliwe na stymulację jest również dolna część piersi i ich boki.

4
kobiece strefy erogenne - krok 4
Odbyt

Okala go duża liczba zakończeń nerwowych, dlatego jest bardzo czuły. Odpowiednia stymulacja tego obszaru może zwiększyć siłę seksualnych doznań.

5
kobiece strefy erogenne - krok 5
Pośladki

Choć niewiele kobiet się do tego przyznaje, większość z nich lubi, gdy dotyka się ich pośladków. Możesz je lizać, ssać lub lekko ugniatać. Upewnij się jednak, że partnerka nie ma nic przeciwko.

6
kobiece strefy erogenne - krok 6
Wewnętrzna część ud i skóra pod kolanami

Skóra zarówno po wewnętrznej stronie ud, jak i pod kolanami jest dobrze unerwiona i wrażliwa na dotyk. Całowanie, masowanie lub delikatne ssanie skóry partnerki w tych miejscach na pewno ją podnieci.

7
kobiece strefy erogenne - krok 7
Kark

U większości kobiet jest to niezwykle czuła strefa erogenna. Często sam oddech partnera wyczuwalny na karku może doprowadzić kobietę do szaleństwa. Naucz się pieścić kark kobiety, a żadna inna gra wstępna nie będzie potrzebna.

8
kobiece strefy erogenne - krok 8
Uszy

Większość kobiet lubi, gdy liże się, ssie lub całuje ich uszy. Jeśli dodatkowo połączysz ten element z pieszczotami karku, partnerka na pewno będzie twoja.

9
kobiece strefy erogenne - krok 9
Stopy

Wiele kobiet lubi, gdy ssie się ich palce, masuje lub liże stopy. Jednak dla sporej części może to być nieprzyjemne, ponieważ obszar ten jest tak unerwiony, że spora część osób ma tam „łaskotki”. Zawsze upewnij się, czy tego typu pobudzenie sprawia twojej partnerce przyjemność.

10
kobiece strefy erogenne - krok 10
Usta

Ponoć pierwszy pocałunek jest najważniejszy. Jest w tym ziarno prawdy. Ten, kto nauczy się pieścić kobiece usta – całować je, lizać, ssać, gryźć – samym pocałunkiem wywoła gorące emocje. Baw się jej wargą, zmysłowo poruszaj językiem, a zobaczysz, że wzbudzisz w niej takie pożądanie, jakiego nigdy byś się nie spodziewał.

11
kobiece strefy erogenne - krok 11
Nadgarstki

Jedno z ciekawszych miejsc, żeby zacząć grę wstępną, niestety często niedoceniane. Całować kobiece nadgarstki możesz na długo wcześniej, zanim wylądujecie w sypialni. Podnieci ją sam dreszczyk tego, co wkrótce się wydarzy.

12
męskie strefy erogenne - krok 1
MĘSKIE STREFY EROGENNE

Krocze

Męskie krocze to obszar między moszną, a odbytem. Podobnie jak u kobiet, również i w przypadku mężczyzn jest ono bardzo unerwione. Wystarczy jedynie lekka stymulacja tego miejsca, by odczuć dużą przyjemność. Jeszcze lepszy efekt da delikatny masaż z użyciem lubrykantu lub olejku do masażu. Jeśli zdecydujesz się na energiczny masaż krocza, mężczyzna bardzo szybko dostanie orgazmu.

13
męskie strefy erogenne - krok 2
Odbyt

Podobnie jak i u kobiet, również i u mężczyzn okolice odbytu są bardzo mocno unerwione. Masując je sprawisz mu dużą przyjemność, oczywiście pod warunkiem że będzie tego chciał.

14
męskie strefy erogenne - krok 3
Penis i żołądź

Penis i żołądź to najbardziej czułe miejsca na męskiej mapie stref erogennych. Żołądź (główka penisa) jest szczególnie czuła na stymulację, a jej pieszczenie jest najprostszym sposobem na doprowadzenie mężczyzny do orgazmu. Pamiętaj jednak, by robić to dość delikatnie.

15
męskie strefy erogenne - krok 4
Napletek

Delikatne szarpanie napletka przyspiesza szczytowanie. Połącz tę pieszczotę ze stymulacją penisa i żołędzi, a twój facet osiągnie szczyt.

16
męskie strefy erogenne - krok 5
Moszna

Moszna to „worek”, który podtrzymuje jądra. Jest bardzo czułym i bardzo delikatnym fragmentem męskiego ciała. Zbyt mocne ściskanie jąder spowoduje olbrzymi ból, pamiętaj więc, by obchodzić się z nią bardzo, ale to bardzo delikatnie.

17
męskie strefy erogenne - krok 6
Czoło

Całowanie i głaskanie jego czoła to nie tylko przejaw czułości. Takie pieszczoty wyzwalają dopaminę, która zwiększa siłę doznań seksualnych.

18
męskie strefy erogenne - krok 7
Sutki

Wielu mężczyzn potrafi doświadczyć orgazmu dzięki stymulowaniu ich sutków. Większość z nich nie zdaje sobie z tego sprawy i koncentruje się wyłącznie na stymulacji genitaliów. Jeśli jednak podczas szczytowania lub tuż po nim zaczniesz pieścić jego sutki, w znaczny sposób zwiększysz siłę jego doznań.

19
męskie strefy erogenne - krok 8
Dolna część brzucha

Zacznij od pępka i kieruj się w dół, w stronę penisa. Jest to bardzo podniecające, a jednocześnie zwiększa dopływ krwi do penisa, sprawiając, że erekcja jest silniejsza i trwalsza.

20
męskie strefy erogenne - krok 9

Skóra pod kolanami to dobre miejsce na rozpoczęcie gry wstępnej. Jeśli po jej pieszczeniu będziesz poruszać się ku górze, masując wewnętrzną część jego ud, zwiększysz dopływ krwi do penisa doprowadzając do silnej i długiej erekcji.

21
męskie strefy erogenne - krok 10
Stopy

Refleksologia uczy, że istnieje połączenie nerwowe pomiędzy piętami, a penisem. Delikatne masowanie pięt lub lekkie ciągnięcie palców u stóp sprawia, że penis staje się bardziej wrażliwy. Wykorzystaj to w trakcie gry wstępnej.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

podniecona kobieta
gra wstępna
gra wstępna

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Patryk
10.02.2018
Bardzo przydatny artykuł, dziękuję bardzo!