Jak ściągać filmy z You Tube za pomocą Firefoxa?

elreyelrey - specjalista Tipy.pl
Znaleźliście fajny filmik na YouTubie, ale nie możecie go ściągnąć? Nic straconego, istnieją sprawdzone sposoby, które pomogą wam rozwiązać ten problem. Zaproponowana przez nas metoda gwarantuje powodzenie i nie wymaga dużego wysiłku. Niewiele osób wie, że Firefox posiada wiele wtyczek, które ułatwiają nam korzystanie z Internetu. Poniżej znajdziecie krótki poradnik dla tych, którzy chcieliby łatwo i szybko ściągać filmiki z YouTube za pomocą Firefoxa.
1
Na początku należy ściągnąć specjalny dodatek do Firefoxa - Video DownloadHelper 3.1. Klikamy na "Dodaj do programu Firefox" i instalujemy.
2
Teraz należy ponownie włączyć Firefoxa. Na naszym pasku nawigacyjnym powinna pojawić się wygaszona ikonka DownloadHelpera. Teraz kiedy będziemy oglądać jakiś filmik na YouTube ikonka ta powinna zacząć się ruszać.
3
Wtedy wystarczy że na nią klikniemy i bezproblemowo możemy zapisać dany filmik w postaci pliku *.flv na dysku.
!

Uwaga!
* UWAGA: Należy zwrócić uwagę że na to że ściąganie plików z serwisu YouTube może łamać prawa autorskie a takie działanie w świetle polskiego prawa jest nielegalne.

Powiązane porady

YouTube
YouTube
YouTube

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane