półdługa fryzura 2012

Modne fryzury 2012 – włosy półdługie·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
półdługa fryzura 2012
1 z 5
Półdługie, wycieniowane fryzury pasują każdej kobiecie, niezależnie od kształtu jej twarzy, wieku, czy rodzaju włosów. Poniżej znajdziesz najmodniejsze w 2012 roku fryzury dla włosów średniej długości. Odśwież swój wygląd decydując się na którąś z nich.
1
modne fryzury półdługie 2012 - loki
Duża objętość dzięki lokom i falom

W tym sezonie zapanuje moda na objętość. Zaprzyjaźnij się z lekką pianką, która pomoże dodać twojej fryzurze pełni. Żeby efekt był jeszcze lepszy, zrób na włosach fale. Nie ma znaczenia czy masz fryzurę z grzywką czy bez. Fale i delikatne loki powinny w tym roku zagościć na każdej głowie.

2
modne fryzury półdługie 2012 - grzywki
Grzywki

Ku uciesze wszystkich pań z wysokim czołem, grzywki wciąż są w modzie. Nie ma tu znaczenia rodzaj grzywki, decydujcie się wyłącznie na to, co wam pasuje. Może to być prosta grzywka sięgająca brwi lub zaczesana nieco po skosie. Dłuższe grzywki również będą trendy. Żeby dodać włosom lekkości, warto je nieco pocieniować.

3
modne fryzury półdługie 2012 - retro
Fryzury retro

Powiedzieliśmy już, że loki są w modzie. Nie oznacza to jednak, że trzeba nosić je w nudny sposób. Doskonałą alternatywą będą fryzurki w stylu retro. Gładko zaczesana grzywka i czubek głowy, a loki tworzące burzę w okolicy policzków - to idealny wybór dla wszystkich pań o podłużnej twarzy lub buzi w kształcie serca.
Nie lubisz takich stylizacji? Spójrz na ostanie ze zdjęć przedstawionych obok. Nanieś na włosy kosmetyk unoszący je u nasady, natapiruj je, a loki rozczochraj. Z fryzury retro otrzymasz super seksowny, czesany wiatrem „artystyczny nieład”.

4
modne fryzury półdługie 2012 - cieniowanie
Cieniowane i podkreślone kosmyki

Jeśli loki kojarzą ci się z owieczką, możesz zdecydować się na urocze, bardzo kobiece cieniowane fryzurki. Włosy wygładź, a następnie odrobiną kosmetyku podkreśl wybrane kosmyki. Możesz zawinąć je do środka, wywinąć na zewnątrz lub powyginać w każdym kierunku. Stylizacja zależy od kształtu twojej twarzy. Ważne, by ostatecznie otrzymać efekt lekkiego „wiatru we włosach”.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane