Maseczka do włosów z jajka

Jak zrobić maseczkę z jajka na włosy?

AakritiAakriti - specjalista Tipy.pl
Włosy składają się w głównej mierze z białka (kreatyny), która stanowi aż 80% zaś reszta to minerały, tłuszcze i pigmenty. Z tego powodu wszystkie produkty białkowe pomagają naprawić uszkodzenia włosów i je wzmocnić. Istnieją gotowe maseczki proteinowe do włosów, jednak w większości są one bardzo drogie. Maseczka z jajka jest za to tania, daje takie same rezultaty i masz pewność że składa się wyłącznie z naturalnych składników, które w żaden sposób nie zaszkodzą twoim włosom.
P

* 1 jajko
* 2 łyżeczki oliwy z oliwek
* miseczka

1
Wbij jajko do miseczki i dokładnie wymieszaj za pomocą trzepaczki. Zarówno białko jak i żółtko zawierają dużo białka i stanowią one podstawę maseczki do włosów.
2
Dodaj 2 łyżeczki oliwy z oliwek i dokładnie wymieszaj trzepaczką.
3
Nałóż maseczkę na całą długość włosów od cebulek aż po same końcówki.
4
Nałóż na głowę czepek do kąpieli lub plastikowy worek, aby zatrzymać w środku wilgoć. Aminokwasy zawarte w jajku pomogą naprawić uszkodzenia włosa zaś oliwa je zmiękczy oraz odżywi zarówno włosy jak i skórę głowy.
5
Po około 20-30 minutach spłucz maseczkę, umyj włosy i nałóż odżywkę tak jak zwykle.
6
Maseczkę stosuj na włosy 2 razy w miesiącu.

Powiązane porady

aloes
miód
piękne włosy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

paulinka
14.03.2017
te maseczke mozna uzywac przed kazdym myciem:)
zazi
30.05.2016
Na mokre czy na suche włosy nałożyć maseczkę?
#18462
29.03.2013
Trochę uboga ta maseczka, ja dorzuciłabym jeszcze do swojej trochę olejku rycynowego i cytryny aby wzmocnić jej działanie na włosy.