długie rzęsy

Jak przyspieszyć wzrost rzęs?

hugger - specjalista Tipy.pl
długie rzęsy
1 z 8
Nauczenie się sposobów na przyspieszenie wzrostu rzęs oszczędzi Ci pieniędzy i czasu spędzonego na doklejaniu sztucznych rzęs. A jeśli masz naturalnie długie rzęsy, wcale nie musisz nakładać na nie ton maskary. Wystarczy, że delikatnie je podkreślisz. Są takie metody, które stosowane regularnie pobudzą nasze rzęsy do wzrostu. Poznaj je czytając kroki poniżej.
1
Długie rzęsy krok 1

Szczotkuj rzęsy. Może i brzmi dziwnie, ale są specjalne grzebyki do rzęs, które je rozczesują. Możesz je stosować przed nałożeniem maskary, wiele dziewczyn rozczesuje też rzęsy tuż po nałożeniu maskary, aby nie były one nią sklejone. Ale staraj się rozczesywać swoje rzęsy wieczorem, już po demakijażu. Pobudzisz je wtedy do wzrostu. Naprawdę.

2
Długie rzęsy krok 2

Używaj wazeliny. Zamiast wydawać pieniądze na kosmetyki, które zniszczą twoje rzęsy wydaj je na takie, które im pomogą. Wazelina zdecydowanie należy do tych drugich. Nałóż odrobinę wazeliny na szczoteczkę do rzęs i wyszczotkuj je przed snem. Wazelina odżywi rzęsy, wydłuży je, doda im blasku i pobudzi do wzrostu. Zauważenie rezultatów trochę może potrwać, ale warto.

3
Długie rzęsy krok 3

Odpowiednia maskara. Czy wiesz, że na rynku dostępne są tusze przyspieszające wzrost rzęs? Koniecznie zakup sobie takowy. Są one może nieco droższe, ale warto wydać ciut więcej na swoje rzęsy, bo to przecież od nich zależy głębia spojrzenia. Poza tym, tak naprawdę wcale nie przepłacisz, ale zaoszczędzisz. Jak to możliwe? Otóż dzięki temu tuszowi rzęsy będą grubsze, lśniące i dłuższe. Nie będziesz już musiała wydawać na inne specyfiki, które miałyby poprawić wygląd rzęs i je pobudzić do wzrostu.

4
Długie rzęsy krok 4

Oliwa z oliwek. Oliwa z oliwek naprawdę działa! Po prostu natłuść palec w oliwie i nałóż ją na rzęsy przed snem. Rzęsy będą odpowiednio nawilżone i odżywione. Oliwa dostarczy tak potrzebnych im witamin i minerałów. Po pewnym czasie zauważysz, że masz zdrowe, lśniące i dłuższe rzęsy.

5
Długie rzęsy krok 5

Odpowiedni masaż. Rzęsy łatwo wypadają, a nawet się łamią jeśli nie są odpowiednio traktowane. Aby temu zapobiec możesz delikatnie masować swoje powieki tuż przy linii rzęs, aby poprzez tego typu stymulację pobudzić mieszki włosowe rzęs. Rzęsy są silniejsze i rosną zdrowe.

6
Długie rzęsy krok 6

Odpowiednia dieta i zdrowy tryb życia. To jest chyba jedna z najważniejszych i najbardziej efektywnych metod. Dzięki zdrowej diecie nie tylko polepszysz stan rzęs, ale ogólnie swój wygląd i zdrowie. Pamiętaj, że jesteś tym, co jesz. Jeśli twoja dieta jest uboga w witaminy i minerały, nie masz co marzyć o zdrowych, długich rzęsach.

7
Długie rzęsy krok 7

Tusz wydłużający rzęsy. Jeśli jesteś niecierpliwa i nie chcesz czekać na efekty wyżej wymienionych metod możesz po prostu zakupić maskarę wydłużającą rzęsy. Nie zwalnia Cię to oczywiście ze stosowania powyższych sposobów. Nawet najlepiej wydłużająca rzęsy maskara nie poradzi sobie ze słabymi, cienkimi, łamliwymi włoskami.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

długie rzęsy
odświeżanie tuszu do rzęs
eyeliner w żelu

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Olga
16.02.2015
Mam naturalnie długie i gęste rzęsy, jednak ostatnio stały się trochę słabsze i miej widoczne, więc chciałabym je trochę bardziej "wydobyć" i wzmocnić. Nie chcę używać żadnych Mascar, tuszów do rzęs, kupnych odżywek, więc zaczęłam szukać jakiś wmiare naturalnych spsobów. Trafiłam tutaj i powiem, że napewno wypróbuję sposób z wazeliną (polecam tą od Ziaji ^^ jest tania i naprawdę dobrej jakości!) i oliwą z oliwek. A olejek rycynowy, o którym pisała Malutka mam w domu, więc chętnie go wypróbuję ;)
#18355
27.03.2013
Idealnie do przyspieszenia wzrostu rzęs nadaję się olejek rycynowy. Należy smarować nim rzęsy codziennie, najlepiej przed spaniem tak aby olejek mógł działać przez całą noc i nie przeszkadzać nam przy tym. Najlepiej nakładać go szczoteczką po starym tuszu do rzęs, wtedy nałożymy odpowiednią ilość. Taki olejek dostaniemy prawie w każdej aptece, kosztuje około 3-4 złote więc jest bardzo niedrogi, a efekty można zauważyć już po kilku dniach - rzęsy znacznie lepiej się układają i są łatwiejsze w malowaniu.