makijaż oczu

Jak rozjaśnić oczy?·

DafneDafne - specjalista Tipy.pl
makijaż oczu
1 z 4
Jasne, wypoczęte oczy mają znaczenie zawsze, nawet wówczas, gdy zarwałaś noc albo na skutek godzin spędzonych przed komputerem dorobiłaś się ciemnych cieni pod oczami. Jeśli chcesz rozjaśnić oczy oraz optycznie je otworzyć, przeczytaj wskazówki zawarte poniżej. Dzięki nim twoje spojrzenie będzie idealne, niezależnie od okoliczności.
1
cień do powiek
Cień do powiek

Jednym z najważniejszych elementów dla uzyskania jasnych, dużych oczu jest dobranie odpowiedniego koloru cienia do powiek. Lekki, biały cień o pudrowej konsystencji to idealny wybór, ponieważ nadaje oczom świeży wygląd. Musisz tylko uważać, żeby z nim nie przesadzić. Jedynie lekko muśnij nim powieki, w przeciwnym razie uzyskasz skutek odwrotny do zamierzonego. Dobrym wyborem są również cienie – bronzery (często mówi się o nich „wypiekane”). Pamiętaj, by wybierać cień w kolorze odpowiadającym odcieniowi twojej karnacji. Muśnij nim powieki i łuk brwiowy.

2
biała kredka

Eyeliner i kredka

Gdy już nadasz powiekom odrobinę świeżego połysku, podkreśl górną linię rzęs robiąc kreskę tak blisko niej, jak to tylko możliwe. Użyj w tym celu eyelinera w płynie z precyzyjnym aplikatorem. Jeśli chcesz uzyskać nieco zalotne spojrzenie, w zewnętrznych kącikach oczu pociągnij kreskę nieco ku górze.

Teraz sekret. Kreska wzdłuż dolnej linii rzęs. Ale nie byle jaka kreska, tylko taka, którą wykonasz białą kredką. Gdy już ją zrobisz, nanieś wzdłuż dolnej linii rzęs odrobinę białego cienia i rozetrzyj go. Powinien on zaledwie musnąć dolną powiekę. Ten zabieg od razu rozjaśni twoje spojrzenie.

3
tusz do rzęs
Maskara

Ostatnim krokiem jest nałożenie na rzęsy sporej ilości maskary. Najlepszy będzie wydłużający i pogrubiający tusz do rzęs. Na górne rzęsy nałóż dwie warstwy tuszu. Poruszaj szczoteczką ruchem zygzakowatym, by jak najmocniej pogrubić rzęsy maskarą. Zakończ dwoma ruchami szczoteczki ku górze, by je wydłużyć. Na dolne rzęsy nałóż jedną warstwę tuszu, skupiając się głównie na rzęsach w zewnętrznym kąciku oka. Voila!

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane