jędrna skóra po odchudzaniu

Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Kiedy gubisz zbędne kilogramy często zdarza się, że jako niechciana pamiątka pozostaje po nich nadmiar wyciągniętej skóry. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak tego uniknąć.
1
Racjonalna dieta. Gdy się odchudzasz musisz pamiętać, że zbyt szybka utrata wagi nie jest niestety zdrowa. Najbardziej optymalne dla twojego ciała jest tracenie około 1-1,5 w ciągu 2 tygodni. Wtedy twoja skóra ma czas na przystosowanie się do twojej nowej objętości.
2
Ćwiczenia zapewnią twojej skórze odpowiednią sprężystość. Nadmiar skóry najczęściej jest problemem na brzuchu. Aby go uniknąć przynajmniej dwa razy w tygodniu rób brzuszki najlepiej skośne.
3
Kiedy siedzisz wieczorem przed telewizorem masuj swoją skórę, tak jakbyś ją lekko podszczypywała, poprawiasz w ten sposób ukrwienie i elastyczność.
4
Stosuj często peelingi, najlepiej takie, które zawierają wyciągi z owoców. Działają pobudzająco i ujędrniająco.
5
Stosuj kremy. Nie muszą to być wcale preparaty ujędrniające, wystarczy balsam dobrze nawilżający. Odpowiednio nawodniona skóra, sama staje się bardziej sprężysta.
6
Dbaj o tkankę łączną (np. kosmetyki z naturalnym kolagenem). Twojej skórze pomogą również maseczki z błota z morza martwego, okłady z alg, kosmetyki z aloesem, z malwą sudańską lub iglicą włoską.
7
Co 3 dzień rób sobie 15 minutową kąpiel w solance. Twoja skóra będzie napięta i jędrna.
8

Jeśli twoje piersi bardzo zmalały po odchudzaniu i wiele brakuje im do jędrności wówczas oprócz kremów do biustu możesz spróbować tabletek ziołowych na jędrność piersi. Tabletki (np. Perfect Bust) stymulują wzrost piersi równocześnie je wzmacniając i ujędrniając.

Powiązane porady

eliksir młodości
kąpiel w wannie
skóra zimą

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Ada
29.10.2014
Po odchudzaniu tak jak po ciąży. Niektóre mają płaski brzuszek z jędrną napiętą skórą, a inne zwisający fałd skóry. Ja jestem w tej grupie, która miała mniej szczęścia. Dodatkowo moje mięśnie brzucha były rozsunięte na boki i moje wcięcie w tali zniknęło. Próbowałam wielu sposobów...efekt był...mało zadowalający. Długo się wahałam. Ostatecznie miałam operację plastyczną. Uważam, że do była dobra decyzja. Polecam tym, dla których natura była tak mało łaskawa jak dla mnie.
meszekowy
30.08.2014
Przede wszystkim nie powinno się chudnąć szybciej niż kilogram na tydzień, pozwoli to zapobiec temu nieprzyjemnego zjawisku.
anuszka
14.04.2013
polecam masaże szczotkami, bardzo dobre efekty daje masowanie szczotką z naturalnego włosia. Pomaga również zwalczyć cellulit. Jednak wiadomo, że najlepiej odchudzać się racjonalnie i nie należy w zbyt krótkim czasie zrzucić dużej ilości kilogramów.