jędrny biust

Jak poprawić jędrność biustu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Biust po odchudzaniu wygląda bardzo nieciekawie. Piersi stają się zwiotczałe i zupełnie tracą swoją jędrność. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek na to, co należy robić, aby piersi odzyskały dawny wygląd.
1
Biustonosz na noc

Po wieczornym prysznicu wmasuj w biust ujędrniający krem po czym załóż specjalny biustonosz na noc. Zamiast biustonosza może być biustonosz sportowy. Ważne, abyś czuła się komfortowo. Biustonosz będzie przytrzymywał twoje piersi w odpowiedniej pozycji.

2
Kup nowe biustonosze

Skoro schudłaś, z pewnością schudły również twoje piersi. Pamiętaj, że noszenie nieodpowiednio dobranego biustonosza wpływa na pogorszenie się kształtu piersi. Biustonosz powinien być idealnie dopasowany.

3
Nigdy nie chodź bez biustonosza!
4
Ćwicz

Wykonuj ćwiczenia na wzmocnienie klatki piersiowej. Dzięki nim twoje piersi się podciągną do góry i będą wydawać bardzie okrągłe. Do takich ćwiczeń należą pompki - możesz je wykonywać również opierając się o ścianę. Dobre efekty daje również pływanie (min 3 razy w tygodniu przez co najmniej 2msc).

5
Kremy ujędrniające i maseczki

Codziennie rano i wieczorem wmasowuj w piersi kremy ujędrniające. Dobrze jest wmasowywać go przez kilka minut delikatnie szczypiąc skórę. Dzięki temu skóra na biuście będzie bardziej ukrwiona. Polecam również silnie ujędrniające i uelastyczniające zabiegi na biust u kosmetyczki.

6
Zioła

Zamiast uelastyczniać skórę na biuście możesz go również wypełnić od środka. Oczywiście nie mam na myśli tutaj żadnych implantów lecz zioła np. tabletki ziołowe Perfect Bust. Składniki ziołowe zawarte w tabletkach pobudzają rozrost biustu (w identyczny sposób jak ma to miejsce w okresie dojrzewania). Biust się ładnie wypełnia a skóra staje się napięta.

Powiązane porady

Golenie twarzy
pielęgnacja dłoni
opalanie się na brązowo

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Kama
10.06.2014
Sea dzikie drzewko i nic więcej nie potrzeba. Ja osobiście ujędrniałam brzuch po ciąży bliżniaczej - 2 miesiace i super efekty.
stop biustonoszom
21.06.2013
To nie prawda, że noszenie biustonosza poprawia jędrność piersi.
Kiedyś przeprowadzano testy na kobietach, i udowodniono, że kobiety NIE NOSZĄCE biustonosza od 18 do 35 roku życia, miały jędrniejsze piersi niż kobiety noszące biustonosz.
Ja nie noszę kiedy tylko mogę, w nocy, w weekendy...
lugruk
24.11.2011
[quote=sisqa]Na poprawę wyglądu i jędrności piersi ma wpływ wiele czynników. Biorąc prysznic możesz na zmianę polewać piersi zimną i ciepłą wodą i do tego je masować. Albo partner :P Bardziej przyjemne :) Używać balsamów ujędrniających i brać np.Breastfast. Oczywiście o biust trzeba dbać ciągle, bo efekty mogą przyjść szybko, ale żeby trwały długo trzeba o to zadbać i być systematyczną :)[/quote]
Więc te masaże wykonywane przez partnera muszą być bardzo częste, żeby efekty były trwałe ;)
sisqa
10.10.2011
Na poprawę wyglądu i jędrności piersi ma wpływ wiele czynników. Biorąc prysznic możesz na zmianę polewać piersi zimną i ciepłą wodą i do tego je masować. Albo partner :P Bardziej przyjemne :) Używać balsamów ujędrniających i brać np.Breastfast. Oczywiście o biust trzeba dbać ciągle, bo efekty mogą przyjść szybko, ale żeby trwały długo trzeba o to zadbać i być systematyczną :)
goolii
15.09.2011
sama stosuje prysznice, a do tego kremy ujedrniajace i tabletki bust up na ujedrnianie biustu. oczzywiscie wszystko wymaga regularnosci i odrobiny samozaparcia
fancy
21.10.2010
Owszem ciepły i zimny prysznic jest dobrym domowym sposobem, ale niestety nie jest to najskuteczniejszy sposób. Czasami nie wystarczy regularna domowa pielęgnacja. Ja ostatni byłam na specjalnym zabiegu ujędrniającym Focusem RF w klinice Amaya. pomimo tego, że trzeba min 4 zabiegów już po pierwszym masażu specjalną rozgrzaną głowicę widać różnice- uniesiony pośladek i zdrowszy kolor skóry.