Kurczak ze szpinakiem i mozzarellą

Jak zrobić grillowanego kurczaka ze szpinakiem i mozzarellą?

RaviRavi - specjalista Tipy.pl
Kurczak z grilla nie musi zawsze smakować tak samo. Wystarczy że nałożysz na niego szpinak z czosnkiem, ser mozzarella i grillowaną paprykę a otrzymasz danie, które pokocha cała twoja rodzina i przyjaciele. Kurczaka możesz podawać z makaronem, pieczonymi ziemniakami z grilla lub jeść samego - jeśli jesteś na diecie niskowęglowodanowej.
P

* 3 duże filety z piersi kurczaka, przecięte na pół (na cieńsze plastry)
* Sól i pieprz do smaku
* 1 łyżeczka oliwy z oliwek
* 3 ząbki czosnku (przeciśnięte przez praskę)
* Opakowanie świeżego szpinaku
* 100 g mozzarelli (startej na tarce o dużych oczkach lub drobno pokrojonej)
* 1 papryka
* Oliwa w sprayu

1
Rozgrzej grilla i posmaruj delikatnie ruszt olejem.
2
Rozgrzej patelnię z olejem i podsmaż czosnek aby zaczął łanie pachnieć. Wrzuć na patelnię szpinak i dodaj do smaku soli. Mieszaj, aż szpinak opadnie a liście zaczną się rozrywać.
3
Paprykę przekrój na pół, usuń gniazdo nasienne i połóż na grilla. Grilluj aż zrobi się miękka i pokrój na paski.
4
Piersi kurczaka przekrój na pół, posyp solą i pieprzem i połóż na grilla. Kurczaka grilluj z jednej strony aż mięso przestanie być różowe (około 5-7 minut). Nie dłużej bo inaczej mięso będzie suche.
5
Jak już kurczak będzie z jednej strony gotowy, przewróć go na drugą stronę i po około 3 minutach grillowania nałóż na niego szpinak, mozzarellę i plasterki papryki. Grilluj przez kolejne 5 min aż ser się roztopi.

Powiązane porady

słodkie ziemniaki
pieczone szparagi
chleb czosnkowy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane