kucyk

Jak zrobić kucyka na kilka sposobów?

frEAk - specjalista Tipy.pl
kucyk
1 z 9
Zrób kucyka na dowolnej wysokości na głowie, może być z tyłu lub z boku jeśli wolisz. Kucyk jest to najwygodniejsza i najszybsza metoda na związanie włosów. Ale jeśli nie chcesz ciągle wyglądać tak samo możesz swojego kucyka ozdobić, niekoniecznie spinkami i innymi ozdobnikami. Zrobisz to również za pomocą swoich włosów. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na dodanie swojemu kucykowi tego czegoś, aby nie wyglądał na zwykłego kucyka.
1
Kucyk sposób 1
Zwiąż włosy. Następnie podbierz pasmo z dolnej części i owiń nim włosy tak, aby zakryć gumkę. Wepnij końcówkę pasma wsuwką, aby się nie wysunęła. Spryskaj włosy lakierem.
2
Kucyk sposób 2
Podobnie jak w poprzednim kroku gdy już zrobisz kucyka wyodrębnij sekcję włosów od spodu. Zapleć to pasmo w warkoczyka i zawiąż cieniutką gumką. Owiń warkoczem kucyka, aby zakryć gumkę, która trzyma wszystkie włosy. Końcówkę warkocza z gumką schowaj pod spodem, aby nie było widać gumki i przypnij wszystko wsuwkami. Spryskaj lakierem.
3
Kucyk sposób 3
Oddziel sekcję włosów znad ucha do środka głowy i zapleć ją w luźnego francuza. Możesz wyodrębnić wyżej kolejną sekcję włosów i ją również zapleść w francuza nad tym już zrobionym. Następnie złap wszystkie włosy z tyłu głowy i zwiąż je w kucyk. Zdejmij gumki z końcówek zaplecionych wcześniej włosów. Możesz owinąć gumkę jak w kroku pierwszym. Kucyk od razu wygląda bardziej elegancko.
4
Kucyk sposób 4
Zanim zwiążesz włosy natapiruj je na czubku głowy, aby nadać im odpowiedniej tekstury. Wmasuj w nie wosk lub spryskaj lakierem i ułóż palcami, aby włosy nie leżały płasko na głowie. Następnie przeczesz delikatnie włosy szczotką aby wygładzić je na wierzchu. Zbierz włosy i zwiąż je z tyłu głowy w kucyk.
5
Kucyk sposób 5
Zrób przedziałek z boku. Po tej części, z której masz więcej włosów oddziel pokaźne pasmo nad czołem wzdłuż do czubka głowy. Lekko natapiruj te włosy, podziel na dwie części i zwijaj luźno wokół siebie, aby nie leżały płasko na głowie, ale stały na głowie, wyciągając czoło lekko do góry. Następnie złap wszystkie włosy i zwiąż je w kucyk. Możesz puścić cienkie pasmo kolo ucha. Utrwal wszystko lakierem.
6
Kucyk sposób 6
Kolejny ciekawy pomysł. Przechyl głowę mocno w dół i rozczesz włosy. Następnie zapleć francuza zaczynając od włosów znad karku i kieruj się do czubka głowy. Zwiąż wszystkie włosy w kucyka na czubku głowy. Następnie owiń je wokół gumki i zepnij wsuwkami, aby się nie rozplątały. Utrwal fryzurę lakierem do włosów.
7
Kucyk sposób 7
Zaczesz włosy gładko i zwiąż je luźno z tyłu głowy. Następnie odciągnij lekko gumkę od głowy i podziel włosy między gumką a głową (nie luźne końce) na dwie równe części. Powstanie dziura między gumką a głową. W tą dziurę włóż od góry końce włosów i przeciągnij, aby wyszły dołem. Utrwal wszystko lakierem. Gotowe.
8
Kucyk sposób 8
Oddziel włosy znad czoła i natapiruj je lekko. Następnie lekko zawiń wokół siebie końce tej sekcji i przypnij włosy wsuwkami do czubka głowy. Resztę zwiąż w kucyka z tyłu głowy.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

kucyk nieład
Kok z wypełniaczem

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

snowarskakarolina
01.04.2017
proste ;)
olaturlej
13.05.2013
Świetne pomysły na uczesanie włosów.Najbardziej podoba mi się zdjęcie nr.7 ..Sama robiłam i wyszło to świetnie , koleżanki były zachwycone :).
zuziazyl
13.05.2013
Czesałam tak ostatnio koleżankę wyglądała świetnie.
truskawka14xd
08.05.2013
super ;)
andzia
15.04.2013
super fryzura napewno wyprubuje :-)
majkaku.95
04.02.2013
Ja też chętnie je wypróbuję. Już dosyć mam wiecznie tej samej fryzury. Chociaż zima i noszenie czapki nie sprzyja akurat eksperymentom na głowie. Z utęsknieniem czekam na wiosnę!
ania015c
01.02.2013
Bardzo fajne pomysły.Na pewno je wypróbuje :).
frrryyyyy
11.05.2012
wszystko fajnie i wgl fryzury też ale nie dla mnie. nie macie czegoś dla rzadkich włosów bo niedługo mam bierzmowanie i chcę jakoś wygladać