Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Jak zrobić peeling z soli?
Jak zrobić peeling z soli?

Jak zrobić peeling z soli?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Peeling z soli świetnie działa na skórę. Sól ma właściwości relaksujące i łagodzące. Masaż z soli poprawia krążenie i rewelacyjnie złuszcza skórę. Zrób więc sobie peeling z soli i masuj nim skórę. Możesz go z powodzeniem przygotować we własnym domu. Wszystko czego potrzebujesz i instrukcję zrobienia peelingu znajdziesz niżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
słoik, sól, olej / oliwa, wybrany olejek eteryczny.
1
Peeling z soli krok 1
Przygotuj słoiczek, w którym będziesz przechowywać swój peeling. Nie musi być bardzo duży, zwykły niewielki słoik wystarczy. Umyj go porządnie i wytrzyj do sucha. Pamiętaj, żeby słoik miał dobrze dopasowaną zakrętkę. Jeśli jesteś osobą roztrzepaną i boisz się, że słoiczek może wylecieć ci z rąk i się stłuc (bo tak bywało już wcześniej) przygotuj sobie pojemnik plastikowy. Jednak miej na uwadze to, że plastik wchłonie wszelkie olejki eteryczne, a szkło nie.
2
Wybierz sól, która najbardziej ci odpowiada. Może to być sól kuchenna, morska, koszerna, grubo lub drobnoziarnista. Sól kuchenna jest najtańsza i drobna, więc peeling będzie tani i bardzo delikatny.
3
Gdy już wybierzesz swoją sól wypełnij nią połowę przygotowanego słoiczka.
4
Teraz czas na olejek. Wybór masz dość duży, wybierz swój ulubiony spośród olejku jojoba, migdałowego, kokosowego, z pestek winogron, z krokosza, awokado, dzikiej róży, sezamowego, słonecznikowego czy oliwy z oliwek. Unikaj jednak olejku do dzieci, ponieważ zawiera on oleje mineralne, które nie wchłaniają się w skórę oraz zatykają pory.
Jak zrobić domowy peeling do twarzy?
Jak zrobić peeling z cukru?
Jak zrobić ananasowy peeling enzymatyczny?
Jak zrobić owsiano-miodowy peeling do twarzy?
5
Wypełnij wybranym olejkiem słoiczek z solą niemal do pełna.
6
Peeling z soli krok 6
Za pomocą łyżeczki wymieszaj sól z olejkiem.
7
Dodaj kilka kropli ulubionego olejku eterycznego. Dzięki niemu Twoja sól może pachnieć lawendą (działa kojąco na zmysły), miętą (dodaje energii), limonką, wanilią czy pomarańczą.
8
Peeling z soli krok 8
Po dodaniu olejków przemieszaj wszystko.
9
Słoiczek z peelingiem z soli postaw w łazience blisko wanny lub prysznica, aby mieć go zawsze pod ręką. Używaj go na wilgotną skórę, zwłaszcza na łokcie czy kolana. Peeling z soli świetnie działa również na stopy. Wcieraj peeling okrężnymi ruchami. Możesz użyć gąbki lub rękawicy do masażu. Masuj skórę przez kilka minut po czym spłucz ją ciepłą wodą.
10
Po takim peeling skóra będzie miękka, gładka, nawilżona z nutką zapachową, którą wybrałaś. Nie musisz już wcierać balsamu, ponieważ oliwka świetnie nawilży skórę, jednak jeśli tylko chcesz możesz to zrobić.
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

; - 2015-07-05
super
 
Domowy peeling z kawy, dzięki dodatkowi olejków eterycznych, odżywi skórę, zmniejszy widoczność rozstępów i cellulitu....
Jak zrobić odżywczy peeling z kawy?
Domowy peeling z kawy, dzięki dodatkowi olejków eterycznych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt