bransoletka z  koralików i agrafek

Jak zrobić bransoletkę z koralików i agrafek?·

kanciapka - specjalista Tipy.pl
bransoletka z  koralików i agrafek
1 z 7
Czasami zgarnięcie modnej biżuterii jest łatwiejsze niż ci się wydaje. Wystarczy zebrać odpowiednie materiały, na przykład agrafki i koraliki i zamienić je w prawdziwe cuda. Poniżej znajdziesz instrukcję jak w szybki i super prosty sposób zrobić bransoletkę z agrafek i koralików. Bądź trendy.
P

* agrafki,
* malutkie koraliki w wybranym kolorze,
* klej szybkoschnący,
* cienka, ale mocna gumka,
* nożyczki.

1
Bransoletka z agrafek i koralików krok 1
Agrafek potrzebujesz dość dużo, na tyle aby bez problemu otoczyć nimi nadgarstek. Koraliki powinny być na tyle małe, aby na jednej agrafce zmieściło się ich co najmniej 4-5.
2
Otwórz agrafkę i załóż na nią tyle koralików, ile tylko się zmieści. Następnie zamknij agrafkę. W ten sposób ozdób wszystkie agrafki. Możesz kapnąć odrobinę kleju na końcówkę agrafki, aby po zamknięciu ostra końcówka przykleiła się do zapięcia – w ten sposób unikniesz niekontrolowanego otworzenia się agrafki.
3
Następnie jedna po drugiej nawlekaj agrafki na przygotowaną gumeczkę. Wszystkie agrafki zakładaj na gumkę tą samą stroną – koraliki powinny znaleźć się po jednej stronie, tak samo z zapięciami – jednakowe na jedną stronę.
4
Gdy zawleczesz agrafki z jednej strony, przenieś się na drugą.
5
Gdy nawleczesz już obie strony ściśnij agrafki na gumce i zawiąż ją. Agrafki powinny być ciasno ściśnięte, jedna obok drugiej. Jeśli masz za mało agrafek dodaj tyle, ile potrzebujesz. Jeśli agrafek jest za dużo – odejmij. Gumki zawiąż mocno na podwójne supełki i odetnij wystające części.
6
Gotową bransoletkę załóż na rękę.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane