nadmierna potliwość pach

Domowe sposoby na pocenie się pod pachami

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
art/2012/13468_88826_big.jpg
7 z 9
Dezodorant domowej roboty

Całkowite powstrzymanie pocenia jest niemożliwe. Dlatego ważne jest stosowanie dobrego dezodorantu, który wchłonie wilgoć i zapobiegnie rozwojowi bakterii. Dostępne w sklepach antyperspiranty i dezodoranty nie spełniają jednak swojego zadania, jedynie maskując nieprzyjemny zapach. Doskonałym i skutecznym rozwiązaniem będzie samodzielne przygotowanie dezodorantu. W tym celu zmieszaj po 5 kropli poszczególnych olejków eterycznych: cyprysowego, szałwiowego i kolendrowego oraz 15 kropli olejku z drzewa sandałowego, 1 łyżkę spirytusu lub wódki i 60 ml soku z aloesu (lub oczaru wirginijskiego) - do kupienia tutaj. Całość umieść w butelce z atomizerem. Przed każdym użyciem dobrze wstrząśnij butelkę. Każdą pachę spryskaj 2-3 razy. Unikaj kontaktu dezodorantu z oczami i błonami śluzowymi. Możesz również nasączyć dezodorantem gąbkę i nanieść go na skórę pod pachami. W razie konieczności aplikację można powtórzyć.

« Poprzednia Strona 7 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

TaDZIK
25.02.2019
Ja też wybrałem tą maszynkę i efekty super.
Domino04
04.10.2018
Żadne domowe sposoby i te chemiczne środki nie są skuteczne. Czytałem różne fora i każdy pisał o różnych sposobach, aby się pozbyć pocenia. Ja te cierpiałem na pocenie, ale to takie silne pocenie, że miałem już tego dość. Antyperspirant pomógł mi pozbyć się pocenia. Do teraz jestem suchy.
asdalasda
24.04.2018
Jojo ma rację, w moim przypadku mimo iż ten pot jest na dobrą sprawę bezwonny, to jest tak obfity że po dwóch minutach od wyjścia z domu w koszulce już pojawiają się plamy pod pachami, po 30 minutach mam przemoczoną koszulkę pod pachami. Trzy lata się z tym borykam i nic nie pomaga.
KamilaCzernik
20.03.2017
Nadpotliwość to naprawdę przechlapana sprawa i raczej żadne domowe sposoby tu nie pomogą. Nie ma rady, tylko trzeba sobie ogarnąć jakiś dobry antyperspirant, np. Etiaxil.
JoJo
08.07.2014
Zimn.edku: spocić można się również z nerwów przy minus 20 stopniach. Regulacja temperatury a nadpotliwość to dwie różne historie. Najważniejsze, ze zdajesz sobie sprawę jak niewiele jeszcze wiesz.
interion
08.07.2014
Zimn edek, a pomyślałeś może o tych, którzy cierpią na nadpotliwość i pocą się w nadmiarze?Przekonaj ich, że ich choroba to zabezpieczenie przed przegrzaniem i udarem. Na pewno pomoże im to, gdy po raz kolejny będą płonąć ze wstydu z powodu wielkich mokrych plam na koszulce. Powodzenia. Widać, że twój poziom specjalizacji jest na wyższym poziomie, niż wspomnianych "interredaktorów"....
zimn edek
08.07.2014
A ja głupi zawsze myślałem, że pocenie służy do regulacji temperatury organizmu.
Takie rady, by ograniczyć pocenie w upały to prosta droga do przegrzania i udaru.
Ale co ja wiem....?
Interedaktorzy są specjalistami w każdej dziedzinie.
ewi
08.07.2014
kurcze, super - wystarczy mieć w domu drzewo sandałowe i po problemie. Głupie te rady i "domowe" sposoby. Nie lepiej pić 2-3 szklanki naparu z szałwii i się myć?