Pieczarki nadziewane serem feta

Jak zrobić grillowane pieczarki nadziewane serem feta?
LeenaLeena - specjalista Tipy.pl

Takie grillowane pieczarki stanowią doskonały pomysł na przystawkę lub ciekawy dodatek do obiadu. Ich wykonanie jest bardzo proste i nie wymaga wiele wysiłku, wystarczy kilka minut, by powstała pyszna przekąska. Z pewnością posmakuje nie tylko wam, ale również waszym bliskim. Niesamowite połączeni smaków sprawia, że nie będziecie w stanie oprzeć się takiej pieczarce. Poniżej znajdziecie sprawdzony przepis na pieczarkową ucztę.
P

* 3/4 szklanki rozdrobnionego sera feta
* 1/4 szklanki kremowego serka np. Philadelphia
* 2 łyżki drobno posiekanej natki pietruszki
* 1/2 łyżeczki drobno posiekanego świeżego tymianku
* 1/2 łyżeczki suszonego majeranku
* Świeżo mielony pieprz czarny do smaku
* 24 pieczarki, każda o średnicy ok 5 cm
* 1-2 łyżki oliwy z oliwek
* Sól do smaku

1
Rozgrzej dobrze grilla.
2
W małej miseczce zmieszaj ze sobą ser feta, kremowy serek, pietruszkę, tymianek i majeranek. Dodaj do smaku pieprzu i odstaw na bok.
3
Usuń nóżki grzybów. Wysmaruj kapelusze grzybów od środka i od zewnątrz oliwą oliwek. Delikatnie posyp je solą. Połóż pieczarki na grillu wgłębieniem w dół i grilluj przez około 5 minut aż zrobią się delikatnie brązowe i miękkie.
4
Przenieś pieczarki na talerz układając je wgłębieniem do góry. Do każdego kapelusza nałóż serowe nadzienie.
5
Przełóż pieczarki znów na grilla i piecz je przez około 5-6 minut aż do czasu kiedy ser zacznie się roztapiać. Ściągnij pieczarki z grilla i podawaj na ciepło. Smacznego!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane