zestaw słuchawkowy bluetooth

Jak podłączyć bluetooth?

KasprzykKasprzyk - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam prostą instrukcję jak podłączyć zestaw słuchawkowy bluetooth do telefonu. Jeśli nie masz jeszcze takiego zestawu pora zastanowić się nad jego zakupem, szczególnie gdy często rozmawiasz przez telefon. Zestaw słuchawkowy bluetooth świetnie sprawdza się w samochodzie, na siłowni, rowerze, podczas biegania czy w trakcie robienia zakupów.
1
Włącz zestaw słuchawkowy.
2
W telefonie włącz funkcję Bluetooth tak - twój telefon musi być widoczny dla innych urządzeń Bluetooth.
3
Naciśnij przycisk zasilania zestawu słuchawkowego Bluetooth i trzymaj tak długo aż ikonka powiązania urządzeń zacznie migać.
4
Obserwuj wyświetlacz telefonu. Jak wyświetli się zapytanie czy dodać zestaw słuchawkowy do tego telefonu wciśnij "tak".
Jeśli pytanie się nie pojawi wówczas w telefonie wciśnij przycisk "wyszukaj nowe urządzenia". Po ich wyszukaniu wybierz z wyświetlonej listy pozycję gdzie znajduje się zestaw słuchawkowy.
5
Hasło/kod zestawu słuchawkowego to zazwyczaj 0000 lub 1234. Hasło to z pewnością znajdziesz w instrukcji swojego zestawu słuchawkowego.
6
Urządzenia zostały powiązane ze sobą. Od tego momentu każde połączenie zostanie powiązane z zestawem słuchawkowym. Jeśli chcesz normalnie odbierać telefon wyłącz zestaw słuchawkowy.

Powiązane porady

Jak używać Bluetooth?
łączenie urządzeń przez bluetooth
Kobieta rozmawiająca przez telefon

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bolek
21.06.2015
Ok