rozmowa przez Skype

Jak podłączyć słuchawkę Bluetooth ze Skype'm?

KasprzykKasprzyk - specjalista Tipy.pl
Skype jest programem za pomocą którego możemy za darmo rozmawiać z ludźmi z całego świata. Większość ludzi rozmawia przez Skype używając standardowego mikrofonu i słuchawek, jednak niektórzy nie chcą siedzieć przed komputerem cały czas - wolą zrobić obiad lub posiedzieć w gorącej kąpieli. Jeśli tobie również znudziło się ciągłe siedzenie przed komputerem proponuję zainstalowanie i podłączenie zestawu słuchawkowego Bluetooth. Poniżej znajdziesz instrukcję jak skonfigurować Skype aby rozmawiać przez słuchawkę Bluetooth.
1
Kup Adapter Bluetooth na USB oraz słuchawki Bluetooth. Niektóre komputery (zwłaszcza nowe komputery i laptopy) mają oryginalnie wbudowany Bluetooth. Jeśli twój komputer go nie posiada musisz kupić go osobno.

Podłącz adapter do komputera i zainstaluj oprogramowanie dołączone do adaptera na płytce.
2
Włącz swój zestaw słuchawkowy Bluetooth. Po lewej stronie komputera powinna pojawić się ikonka Bluetooth. Kliknij na nią prawym przyciskiem myszy i wybierz "Dodaj urządzenie".
3
Znajdź swój zestaw słuchawkowy na liście i kliknij na niego 2 razy. Komputer i słuchawka Bluetooth są już zsynchronizowane.
4
Otwórz Skype. Z górnego paska wybierz zakładkę "Narzędzia". Teraz kliknij "Opcje" i kliknij w "Dostosuj urządzenia dźwiękowe". Wybierz "Bluetooth" dla audio wyjścia i dla audio wejścia (audio wy, audio we).

Powiązane porady

korzystanie z kamerki internetowej
skype
Skype

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

ed
09.09.2013
niech wiec ktos poda model ktory zadzialal ze skype?
Fuxi
19.01.2013
Jeśli wcześniej parowałeś słuchawkę z telefonem to możliwe że będziesz musiał ją zresetować. Jeśli komp widzi słuchawkę to przestaw Skype ustawienia audio na BT Audio.
robo
19.01.2013
Ale co powinienem zrobić jeżeli wszystko jest zsynchronizowane a mimo to w narzędziach audio w skype nie widać urządzenia bluetooth. Proszę o pomoc
Simion
15.01.2013
Windows nie ma domyślnie sterowników dla takich urządzeń i producent sprzętu także ich nie udostępnia.