opalanie się

Jak nie dopuścić do przesuszenia skóry podczas opalania?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Bardzo lubimy chwalić się przepiękną, brązową opalenizną. Jednak podczas opalania łatwo jest przesuszyć skórę, a sucha skóra szybciej się starzeje. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, co robić by nie dopuścić do przesuszenia skóry nawet przy długotrwałym opalaniu się.
1
Opalaj się z głową. Nie siedź na słońcu w godzinach między 12 a 14. Słońce o tej porze najszybciej wprawdzie opala, ale także najmocniej wysusza.
2
Stosuj kremy z filtrem. Nawet, jeżeli nie grozi ci oparzenie słoneczne używaj kremów z niewielkim filtrem, aby chroniły twoją skórę przed szkodliwym promieniowaniem i wysuszaniem.
3
Aby opalenizna była widoczna stosuj aktywatory opalania, które szybciej zapewnią pożądany koloryt skóry.
4
Po opalaniu stosuj specjalne kremy chłodzące. Jeżeli długo się opalasz twoja skóra jeszcze kilka godzin po zejściu ze słońca może oddawać wodę, gdyż jest bardzo rozgrzana.
5
Po opalaniu stosuj łagodząco - nawilżające jogurty do ciała. Nawilżą one skórę i przywrócą jej równowagę.
6
Przed rozpoczęciem opalania nakładaj kremy o gęstej konsystencji masła, zapewnią one barierę ochronę, dzięki której skóra dłużej pozostanie bezpieczna.
7
Podczas opalania pij dużo wody, aby uzupełniać płyny również od środka.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Honoratka
30.06.2010
Dobrze jest po opalaniu nawilżyć skórę olejkiem dla dzieci (nałożyć na mokrą skórę po prysznicu a potem się wytrzeć). Skóra robi się miękka i dobrze nawilżona.