zatrzymanie wody w organizmie

Jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
frytki
2 z 9
Unikaj soli

Gdy czujesz, że wkrótce nadejdzie okres, prawie całkowicie zrezygnuj ze spożywania słonych potraw. Sól zwiększa zatrzymywanie wody w organizmie, sprawiając, że czujesz się jeszcze „większa”. Całkowicie ogranicz w tym czasie fast-foody i przetworzone pokarmy. Są one wprost przeładowane solą. Zamiast solić potrawy, dopraw je pieprzem lub innymi przyprawami.

« Poprzednia Strona 2 z 9

Powiązane porady

ból kręgosłupa
ból gardła
chrapanie

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

faja
01.02.2016
bez senu
E
09.04.2015
"Grawitacja pomoże usunąć nadmiar wody z nóg."
I ktoś to napisał na serio?
adaaaa
27.11.2014
Herbatka lub tabletki z pokrzywy pomagają na nadmiar wody w organizmie.
Zniesmaczona
01.10.2014
A cóż to za świńska reklama "nazwa.pl" której nie można się pozbyć. Przestaje odwiedzać waszą strone.
Bah
25.08.2014
A jak nie możesz żyć bez soli, zastąp ją chlorkiem potasu - jest też słony, tylko zostawia lekko gorzkawy posmak (nie za mocny). Tylko uważaj jeśli masz kłopoty z nerkami...
paula_1505
24.08.2014
Moim zdaniem najlepszym sposobem jest zrobienie 1-2 dniowej diety oczyszczającej. Przy codziennym funkcjonowaniu zalecałabym picie wody z cytryną, oczywiście bez cukru.
marcinkaczy
23.07.2014
Proponuje jeść przyprawy. Przyspieszają przemianę materii i jedząc je już pół roku czuję się świetnie. Traktuje je jak lekarstwo, głównie cynamon, ostra papryka, pieprz, curry. Można jeść także inne i rzecz jasna. Od początku roku schudłem 15 kilo :)
MG
08.07.2013
Marta: Czy to cały Twój codzienny posiłek? Wszystkie te produkty, co wymieniłaś? Poza tym podział posiłków jedynie na śniadanie, obiad i kolację? Błąd, błąd, jeszcze raz błąd. Jeśli tak to źle się odżywiasz - dostarczasz sobie zbyt małej ilości energii i składników odżywczych. W takim wypadku organizm nastawia się na "oszczędzanie energii" i zwalnia Twój metabolizm. Dlatego nie dziw się, że masz "tragiczną przemianę materii".
Marta
03.06.2013
Oprócz picia wody w duuużych ilościach myślę że odżywiam się ok tzn śniadanie:płatki fitness z jogurtem i kromka chleba, II kromka, obiad: płatki, kolacja: jogurt a woda i tak się zatrzymuje. Ćwiczę na hula hop ok godziny dziennie a i tak moja przemiana materii jest tragiczna. Już nie wiem co mam robić. Mam niedoczynność tarczycy (jeszce jestem przed wizytą), ale tak się nie da funkcjonować...
NieLubieOdkurzac
23.04.2013
Ja przed miesiączką jestem bardzo spuchnięta i nic na to nie mogę poradzić... :( Muszę tez uważać, co jem, bo wiele rzeczy powoduje, że czuję się jeszcze bardziej powiększona.