Magnesy na lodówkę ze zdjęciami

Jak dopasować zdjęcie do ramki w Photoshopie?
AkabaAkaba - specjalista Tipy.pl

Czy podobają ci się takie magnesiki ze zdjęciami na lodówkę? Są przepiękne! Aby je zrobić trzeba mieć kilka dziwnych rzeczy takich jak np. samoprzylepną taśmę magnetyczną czy biały marker ale to wszystko można kupić w Internecie. A jak już raz kupimy to będziemy mogły zrobić tysiące takich ślicznych magnesików i obdarować nimi całą rodzinę i przyjaciół.
1

Link do instrukcji robienia tych ślicznych magnesów ze zdjęciami na lodówkę znajdziesz tutaj → link. Poniżej zaś postaram się wyjaśnić jak dopasować zdjęcie do ramki w Photoshopie.

2
Otwórz ściągnięty plik z ramką Polaroida w Photoshopie. Otwórz również zdjęcia, których chcesz użyć do zrobienia magnesów.
3
Dopasowywanie ramki do zdjęcia w Phofoshop 3
Za pomocą Narzędzia Zaznaczanie Prostokątne zaznacz prostokąt dookoła fragmentu zdjęcia, który chcesz mieć w ramce.
4
Kliknij na Narzędzie Przesunięcie (strzałka zaznaczona na zdjęciu obok) a następnie chwyć fragment zdjęcia, przenieś je nad szablon Polaroidu i upuść.
5
Sprawdź w jakiej kolejności masz ustawione warstwy. Zdjęcie powinno być pod szablonem polaroidu. Jeśli tak nie jest to po prawej stronie w polu "warstwy" zmień kolejność (przeciągnij i upuść) tak, aby szablon polaroid był na samej górze.
6
Teraz twoje zdjęcie może być trochę za duże niż szablon. Cały czas używając Narzędzia Przesunięcie chwyć za róg zdjęcia. Przeciągając znajdujący się w rogu mały kwadracik dopasuj zdjęcie do rozmiaru ramki.
7
Dopasowywanie ramki do zdjęcia w Phofoshop
Jak już wyśrodkujesz zdjęcie w ramce to kliknij na zieloną fajkę w prawym dolnym rogu. W taki sam sposób dopasuj wszystkie zdjęcia. Jak skończysz to wydrukuj i dokończ robienie magnesów.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane