Tęsknię za tobą

Co zrobić by on zatęsknił?
PerfectDatingPerfectDating - specjalista Tipy.pl

Na początku jest idealnie – codzienne spotkania, telefony, smsy… Nie potraficie się wręcz od siebie oderwać. Stopniowo, chcąc nie chcąc, spontaniczność ustępuje miejsca rutynie. Związek staje się powszedni, a nasz partner przestaje się starać i angażować. Wówczas rodzi się pytanie, co kobieta powinna zrobić by na nowo zafascynować go swoją osobą?
1
Droga Czytelniczko, jak zapewne wiesz doskonale, jesteś reprezentantką tej płci, która dla wszystkich słów, czynów i zachowań swojego partnera szuka dziwnych i irracjonalnych interpretacji. Podchodzimy do życia emocjonalnie. Lubimy knować, intrygować, inspirować się historiami rodem z brazylijskich seriali – taką już, z małymi wyjątkami, mamy naturę. Dlatego też kiedy nasz mężczyzna nie odpisuje, nie odbiera, nie oddzwania, to siłą rzeczy w naszych umysłach pojawiają się najczarniejsze scenariusze. „Zdradza mnie”, „jest z kimś”, „już mnie nie kocha” i tak dalej…
2
Mężczyznę to męczy. Początkowo może się z tego śmiać, nazywać Cię „swoją małą zazdrośnicą”, a nawet się tłumaczyć. Ale cierpliwość każdego człowieka ma swoją granicę. Jeżeli masz obawy i podejrzenia za każdym razem gdy Twój facet wychodzi z domu, to może się to bardzo źle skończyć. Jeśli nie rozstaniem, to ograniczeniem kontaktu, by wreszcie uwolnić się od ciągłych przesłuchań.
3
Dlatego też zadając sobie pytanie „co zrobić by on za mną zatęsknił?” musisz najpierw przeanalizować swoje zachowanie. Czy aby na pewno fakt, że przestał tak często inicjować rozmowę, spotkanie, nie jest spowodowane Twoją postawą? Zastanów się chwilę.
4
Bywa jednak i tak, że staramy się, jesteśmy wspaniałe dla naszych facetów – uczynne, miłe, wyrozumiałe i pomocne. Co jakiś czas na nowo przeżywamy piękno zakochania i mamy wrażenie, że nic nie jest w stanie zakłócić tej cudownej harmonii. I nagle zauważamy, że nasz mężczyzna częściowo bądź zupełnie wyłącza się ze związku. Poświęca Ci dużo mniej czasu, potrafi nie dzwonić i nie pisać cały dzień, a wspólne spędzanie czasu ogranicza do dwugodzinnego spotkania w Twoim lub jego domu. Oczywiście istnieje możliwość, że jego uczucie do Ciebie wygasło, ma kogoś innego etc. Nie warto jednak nabierać takich podejrzeń, a co gorsza insynuować mu, że nie jest w porządku. Na taki krok decydujemy się w ostateczności!
5
Mężczyzna na początku związku rozpieszcza nas, traktuje jak oczko w głowie. Jesteśmy żabkami, księżniczkami, misiami i innymi słodkimi zwierzątkami, dla których zrobi wszystko. W późniejszej fazie związku zazwyczaj ta pierwsza fascynacja mija. My jednak, przyzwyczajone do „noszenia na rękach”, nie potrafimy się z tym pogodzić. Wypominamy im, że się nami nie zajmują, że nie poświęcają nam już tyle uwagi i że zapewne mają kogoś innego w takim razie. A co naprawdę powinnyście zrobić w takiej sytuacji? Po prostu zająć się sobą! Czy to nie piękne, że macie i faceta i czas dla siebie? Możesz zająć się swoimi pasjami, rozwijać zainteresowania, chodzić na kawę z przyjaciółkami, poznawać nowych ludzi. Facet jest istotą dość dziwną – z jednej strony pragnie kobiety oddanej, wiernej, lojalnej, z drugiej zaś silnej, niezależnej, która w zasadzie nie potrzebuje go do szczęścia. Pokaż mu więc, że Ty również nie potrzebujesz go do szczęścia. Jesteś wciąż autonomiczną jednostką, która świetnie zarządza własnym czasem i wcale nie czeka na jego telefon. Zyskasz dwie wspaniałe rzeczy – zacieśnisz relacje z otoczeniem, nabierzesz nowych umiejętności, jak również (najprawdopodobniej) wzbudzisz na nowo Jego zainteresowanie swoją osobą.
6

Mężczyzna lubi mieć wszystko pod kontrolą. Jeżeli zaczniesz wychodzić do ludzi, odwiedzać nowe miejsca, realizować pasje to jego czujność z pewnością się obudzi. Nikt nie lubi czuć się osaczony, obserwowany i napiętnowany. Dlatego też odpuść sobie telefony, smsy i inne sposoby komunikowania. Pokazanie niezależności i obojętności nigdy nie zaszkodzi – może jedynie pomóc. Zatem, Droga Czytelniczko, zamknij laptopa, wyłącz telefon i z uśmiechem na ustach ruszaj w miasto!

Materiał przygotował trener Perfect Dating
Największej w Polsce Szkoły Uwodzenia

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Karola
17.12.2015
Prawdą jest, że żaden facet nie lubi natretnej kobiety a po prostu kobietę, która ma swoje pasje , zainteresowania i nie wisi na nim jak rzep.
catsia
25.11.2014
co jesli juz sie rozstalismy, wczoraj wlasnie? wlassnie przez wygasniete uczucia.. jak sprawic by znow chcial ze mna byc? P.S. widzimy sie prawie codziennie bo jestesmy z jednej szkoly sredniej.
jaa
26.09.2013
Dwie konkretne rady na 3 strony tekstu, reszta całkowicie zbędna.
Isabel
02.07.2013
Bardzo dobrze napisane.Zgadzam się z tym i wiem,że tak jest z własnego doświadczenia:)
zenek50zenek
09.05.2013
nie tędy droga moje panie