Dwa warkocze

Najlepsze fryzury na upały

AakritiAakriti - specjalista Tipy.pl
Dwa warkocze
1 z 7
Razem z wiosną nadeszła fala upałów i jak to bywa razem z nimi nowe pomysły na fryzury! Jeśli masz krótkie włosy to pewnie nie masz problemu, jednak co zrobić z włosami długimi i półdługimi? Poniżej przedstawiam fryzury w których będziesz się świetnie czuła jak i wyglądała.
1
Połowa spięta, połowa puszczona luźno
Połowa spięta, połowa puszczona luźno

Jeśli masz grube i gęste włosy i najlepiej wyglądasz w rozpuszczonych to najlepszą fryzurą dla ciebie na upały będzie połowa włosów spięta a połowa puszczona. Dzięki mniejszej ilości włosów opadających na ramiona będzie ci znacznie chłodniej. Ta fryzura jest najlepsza dla włosów długich.

2
Kłos
Kłos

Kolejna fryzura dla włosów długich – idealna na upały. Kłosy są bardzo modne a co najważniejsze – proste do zrobienia. Kłosa możesz zrobić z tyłu głowy, z boku lub z włosów związanych w koński ogon. Przeczytaj instrukcję: Jak zrobić kłosa?

3
Kucyk na bok
Kucyk na bok

Taki kucyk jest najlepszy dla włosów długich i półdługich. Dzięki przeplataniu ich z tyłu głowy włosy nie wypadają z gumki ani nie opadają na kark dzięki czemu jest nam chłodno i przewiewnie. A fryzura sama w sobie wygląda świetnie! Zobacz: Jak zrobić kucyka na bok?

4
Kok
Kok

Tego koka robi się bardzo prosto i nie będziesz potrzebowała żadnej pomocy. Wystarczy gumka i duża ilość wsuwek. Pamiętaj, że w tym roku najmodniejsze są koczki robione bardzo wysoko. Oczywiście możesz sobie zrobić również na karku jednak podczas upałów jest to niepraktyczne. Zobacz: Jak zrobić koka?

5
Warkocze po bokach
Dwa warkocze po bokach

Coraz częściej widzimy różne gwiazdy uczesane w dwa warkocze po bokach. Wygląda to uroczo i dziewczęco a jest takie proste! Fryzura idealna na ciepłe i gorące dni.

6
Kucyk
Kucyk

Nie ma chyba nic prostszego niż zwykły kucyk. Jednak czy musi być on nudny? Istnieje mnóstwo fajnych pomysłów na kucyka - kucyk opleciony włosami, z elementem francuza robionego od dołu, z warkoczykami, natapirowany czy z ozdobną wstążką. Jest w czym wybierać! Jeśli nie masz pomysłów zobacz: Jak zrobić kucyka na kilka sposobów?

Strona 1 z 7

Powiązane porady

warkocz
fryzura damska
krótka fryzura, idealna dla włosów cienkich

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kalgula
15.09.2016
W upały to ja mam cały czas związne włosy albo w kok albo warkocz,rozpuszczone włosy w skwar to tak jakbym włożyła wełniany sweter albo słomianą pelerynę,swoją drogą włosy się powinno wiązać bo się niszczą i przesuszają nadmierne wystawianie na słońcu włosów wcale im nie służy,dlatego można też związać głowę chustką.
Julka
23.05.2012
Fryzury świetne, na pewno którąś z nich wypróbuję:) dzięki za świetne pomysły:)