napar ziołowy

Jak zrobić napar ziołowy na drogi oddechowe?

Arpita - specjalista Tipy.pl
Poniższy przepis na napar jest dobry na niektóre infekcje dróg oddechowych. Bardzo pomaga przy kaszlu czy chrypce oraz wówczas gdy wytwarza się za dużo śluzu który cały czas trzeba odchrząkiwać. Czasami takie pokasływanie czy odchrząkiwanie może świadczyć o grzybicy dróg oddechowych. Poniższa mikstura pomoże zaleczyć nadżerki spowodowane grzybicą jednak należy pamiętać, że to leczenie może zabrać dużo czasu i przy bardzo zaawansowanych stadiach może w ogóle nie zadziałać.
P

* 2 łyżki siemienia lnianego
* 2 łyżki kwiatu wrzosu
* 1 łyżka korzenia omanu
* 1 łyżka liści melisy

1
Napar przygotuj wieczorem. Powyższe składniki wsyp do termosu i zalej litrem wrzątku.
2
Na następny dzień wypij po szklance naparu rano, w południe i wieczorem. Napar pij pomiędzy posiłkami - co najmniej pół godziny przed posiłkiem i co najmniej 40 minut po posiłku, codziennie przez 1,5 miesiąca. Kurację można powtarzać jednak należy robić pomiędzy nimi 3 tygodnie przerwy.
3
Napar ten wzmacnia organizm, działa moczopędnie i co najważniejsze - bardzo dobrze oczyszcza drogi oddechowe i przełyk z grzybic. W trakcie stosowania naparu kaszel jest wzmożony i mokry dzięki czemu organizm może się wyzbyć dużej ilości gęstej wydzieliny oraz w przypadku grzybicy - grzybów.

Powiązane porady

domowy płyn do przemywania oczu
herbatka ziołowa
Liście brzozy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane