olej

Jak ssać olej?

naturalnienaturalnie - specjalista Tipy.pl
Ssanie oleju jest dobrym sposobem leczenia wielu chorób i schorzeń. Aby ssanie oleju przyniosło spodziewane efekty należy kurację przeprowadzać co najmniej kilka miesięcy a czasami nawet rok. Ssanie oleju pomaga w przypadku krwawienia dziąseł i rozchwianych zębów, bezsenności, bólach głowy, nerwicach lękowych, przy zapaleniu zatok czy przy dolegliwościach serca, w chorobach płuc, nerek, wątroby, tarczycy i skóry. W początkowym okresie ssania oleju może dojść do pogorszenia samopoczucia.
P

* Olej słonecznikowy

1
Weź do ust łyżkę oleju i trzymając ją pomiędzy zaciśniętymi zębami a wargami wessij do jamy ustnej. Następnie rozluźniamy zęby aby olej się cofnął do wcześniejszej pozycji.
2
W taki sposób ssiemy przez około 5 minut po czym wypluwamy olej do umywalki lub muszli klozetowej (wypluwana ciecz jest w tej chwili bardzo toksyczna). Olej należy ssać 2-3 razy dziennie.
3
Jak prawidłowo ssać?

Chodzi o to, aby wytworzyć w jamie ustnej jak największego podciśnienia. Tworzymy językiem i policzkami duży opór, aby olej się przelewał między zębami z jak największym trudem.

Powiązane porady

aloes
domowy płyn do przemywania oczu
zgaga

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

punia
17.05.2014
Stosowałam tą kurację przez kilka miesięcy, znacznie poprawił się stan mojej cery, także polecam wszystkim. Ja lubię olej słonecznikowy, ponieważ zawiera bardzo dużo substancji odżywczych. Preferuje ssanie oleju rano przed posiłkiem. Robię to raz dziennie od początku kuracji, a już po tygodniu zauważyłam pierwsze efekty.