Kok z warkoczem od dołu

Jak zrobić kok z warkoczem od dołu?

AakritiAakriti - specjalista Tipy.pl
Kok z warkoczem od dołu
1 z 7
Jest to ostatnio bardzo modna fryzura, która swoją popularność zawdzięcza blogom modowym. Wygląda bardzo ciekawie i mimo iż na pierwszy rzut oka jest skomplikowana to w rzeczywistości jest prosta do zrobienia. Aby jednak zrobić kok z warkoczem od dołu musisz umieć robić zwykły warkocz francuski. Kok z warkoczem od dołu to mianowicie nic innego jak zwykły warkocz francuski zaplatany od tyłu głowy ku czubkowi. Na czubku go wiążemy i z luźnych włosów robimy kok. Proste, prawda?
1
kok z warkoczem od dołu 1
(!) Włosy do tej fryzury powinny być myte poprzedniego dnia lub 2 dni wcześniej. Włosy świeżo umyte się nie trzymają, rozsypują i nie są aż tak podatne na układanie.

Schyl głowę w dół i zaczesz włosy do przodu. Pasmo włosów przy karku podziel na 3 równe części.
2
kok z warkoczem od dołu 2
Zacznij zaplatać warkocz. Przepleć go na początku tak jak robi się zwykły warkocz. Po każdym kolejnym przepleceniu dobieraj z boku głowy kolejne pasmo, dodaj je do pasma środkowego i przepleć. Wybierz pasmo z drugiej strony głowy, dodaj do pasma środkowego i przepleć. Jeśli nie umiesz robić warkocza francuskiego to nauczysz się go w prosty sposób z tej instrukcji: Jak zrobić warkocz francuski?

Jak już dojdziesz z warkoczem do tej wysokości, na której chcesz mieć kok, to przestań zaplatać i zwiąż go mocno przy skórze gumką. Rozczesz włosy z kucyka.
3
kok z warkoczem od dołu 3
Jeśli chcesz zrobić duży kok (wyglądający tak, jakbyś miała mnóstwo włosów na głowie) weź jakąś starą skarpetkę, odetnij jej koniec w miejscu, gdzie są palce, zwiń ją na kształt obwarzanka i zwiąż nią włosy tak jak gumką.
4
kok z warkoczem od dołu 4
Następnie rozłóż włosy dookoła skarpetki, tak, aby włosy ją całkowicie zasłaniały.
5
kok z warkoczem od dołu 5
Następnie zacznij zaginać końcówki włosów pod spód koka (zawijaj je dookoła i wciskaj końcówki pod spód). Zawinięte pod spód końcówki przymocuj cienką gumką do włosów lub wsuwkami.
6
kok z warkoczem od dołu 6
Całość spryskaj lakierem do włosów. Gotowe!
Strona 1 z 7

Powiązane porady

kucyk
Kok z wypełniaczem
spinka do włosów – kwiatek z koronki

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

jola
26.02.2015
2 dni nie myć włosów?? ja musze je myc codziennie dzieki za takie porady
june11
26.02.2015
zapleść WARKOCZ, zrobić KOK!!!!! Czy te porady piszą niedouczone gimnazjalistki?
Don Vito
26.02.2015
masakra. Kto to nosi? chyba na ukraińskiej wsi! Kobiety, nie róbcie tego! Warkocze, koki to dobre dla starych pudernic.
Anka
26.02.2015
Ja moją córkę tak czesałam 3o lat temu, to nie jest trudne, ale samej sobie zrobić raczej nie możliwe. Sobie umiem zrobić jedynie prostego dobierańca, ale innym wymyślam przedziwne kombinacje, chociaż nie jestem fryzjerką :)
Kangur
26.02.2015
W Australii byla na to moda jakies 15 lat temu
szara5
24.10.2014
super to wyglada :)
no mi sie podoba bardzo:)
Ola
11.03.2013
Szału niema , takie troszkę skrzywione te warkocze:-(
jools,
13.12.2012
ślicznie to wygląda, :D