teczka

Jak zrobić ozdobną teczkę z plecionych wstążek?
BrumkaBrumka - specjalista Tipy.pl

Praca semestralna czy wyróżnione nagrodą wypracowanie wymagają czegoś więcej niż zwykła, kupiona w kiosku kartonowa teczka. Pięknie ozdobiona teczka z pewnością podkreśli wagę tego, co jest w środku. Poniżej znajdziesz instrukcję jak z pomocą wstążek ozdobić zwykłą teczkę.
P

* Wstążki
* Flizelina
* Nożyczki
* Klej szybkoschnący

1
Kup zwykłą kartonowa teczkę i dokładnie wymierz ją.
2
Weź dwie różne wstążki. Mogą one różnić się tylko kolorem lub także deseniem. Oblicz ile potrzeba ci wstążki o przytnij je do rozmiarów teczki.
3
ozdabianie teczek
Przyklej flizelinę do deski. Wstążki jednego koloru ułóż obok siebie tak by do siebie przylegały, ale nie zachodziły na siebie wzajemnie. Paski wstążki na jednym końcu przymocuj taśmą malarską.
4
ozdabianie teczek 2
Wstążki drugiego koloru wpleć splotem płóciennym między przyklejone wcześniej wstążki.
5
Upewnij się, że splot jest równy i dobrze naciągnięty. Następnie całość zaprasuj na mokro lekko nagrzanym żelazkiem, aby plecionka przykleiła się do flizeliny.
6
Obetnij wystające końce wstążek pozostawiając po około 2 cm na podłożenie z każdej strony. Podwiń starannie końce i zaprasuj je, jeżeli nie chcą przylegać do flizeliny podklej je klejem szybkoschnącym.
7
ozdabianie teczek 3
Na zakończenie naklej plecionkę na teczkę.
?

Wskazówki
* Plecionka może znajdować się z obu stron teczki, lub, jeśli wolisz obklej nią tylko przód a tył pozostaw jednokolorowy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Sandi09
16.02.2012
Supcio