Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak sprawić aby paznokcie szybciej rosły?

Jak sprawić aby paznokcie szybciej rosły?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Szukasz jakiś sposobów na to, aby twoje paznokcie szybciej rosły i były mocniejsze? Poniżej przedstawiam kilka prostych i najbardziej efektywnych sposobów na szybszy wzrost paznokci.
1

Zażywaj witaminy

Najważniejsze dla prawidłowego wzrostu paznokci są witaminy A, B, C i D. Osoba, która się prawidłowo odżywia powinna przyjmować ich wystarczającą ilość wraz z pożywieniem. Jednak jeśli jesteś na diecie lub czujesz że twoje odżywianie pozostawia wiele do życzenia to nie zapomnij o przyjmowaniu multiwitaminy. Witaminy wzmocnią twoje paznokcie i pobudzą je do wzrostu.

2

Pobudź krążenie krwi

Czy wiesz, że pobudzenie krążenia krwi w palcach jest jednym z najlepszych sposobów na szybszy wzrost paznokci? Jeśli często piszesz na klawiaturze, grasz na pianinie, gotujesz lub robisz cokolwiek co wymaga użycia dłoni to twoje paznokcie szybciej rosną.

3

Nawilżaj

Jedną z najważniejszych sposobów na szybki wzrost paznokci jest ich regularne nawilżanie. Możesz w nie wcierać olejek arganowy, rycynowy a nawet oliwę z oliwek. Przyśpiesza wzrost oraz wzmacnia paznokcie również codzienne wcieranie w płytki płynnej witaminy A i E (można kupić w każdej aptece).

Jak zdjąć tipsy?
Jak naprawić złamanego paznokcia?
Jak naprawić pęknięty paznokieć?
Jak wzmocnić paznokcie domowym sposobem?
4

Zrównoważona dieta

Aby paznokcie były zdrowe najważniejsza jest zrównoważona dieta. Efekt jo-jo spowodowany większością diet cud wpływa negatywnie nie tylko na twój organizm ale również na paznokcie. Pamiętaj zatem, aby odchudzać się z głowią. Najważniejsze są zrównoważone posiłki - chude białko, błonnik i świeże warzywa i owoce.

5

Czosnek

Sekretem na długie i mocne paznokcie jest również czosnek. Niestety ta metoda ma pewien minus - nieprzyjemnie pachnie. Weź ząbek czosnku, przekrój na pół i wcieraj go przez pół godziny w paznokcie a następnie spłucz. Jeśli nie chcesz pachnieć jak odstraszacz na wampiry wetrzyj w palce i paznokcie odrobinę cytryny.

6

Daj im soku

Inną metodą na piękne i długie paznokcie jest moczenie ich w soku pomarańczowym. Włóż paznokcie do miseczki z sokiem na 10 minut po czym wypłucz je w wodzie. Sok pomarańczowy ma wiele witaminy C i kwasu foliowego które mają wpływ na szybszy wzrost paznokci. Jeśli nie możesz wytrzymać zapachu czosnku to może ta metoda będzie dla ciebie lepsza.

7

Ochraniaj

Jeśli sprzątasz od czasu do czasu dom to rób to wyłącznie w rękawiczkach ochronnych. Środki czystości bardzo niszczą płytkę paznokcia, która staje się podatna na łamanie i rozdwajanie.

 3.2/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Miś - 2015-11-09
A jeśli obgryzam paznokcie jak się tego oduczyć
meszekowy - 2014-08-30
Aby paznokcie rosły szybciej powinno się je regularnie obcinać i powoli zmniejszać interwały między obcięciami. Taki zabieg działa bardzo stymulująco na nasze paznokcie i organizm "zapamiętuje", kiedy je obetniemy i przygotowuje się na to poprzez przyspieszenie ich przyrostu.
Mrs Pudelek - 2013-05-31
Osobiście wczoraj wypróbowałam metodę z czosnkiem. Wcierałam go przez około 10 minut w płytkę paznokcia i skórki. Oczywiście ''zabieg'' robiłam przed pójściem spać. Rano, po przebudzeniu się spojrzałam na moje krótkie i nieestetyczne paznokcie. Widać było poprawę ^^ Nie chodzi mi o długość, ale kolor zrobił się jaśniejszy i jakoś mniej tych skórek było ;) Postanowiłam robić sobie taki ''zabieg'' codziennie na noc. Serdecznie polecam.
 
Bardzo modne jest malowanie paznokci na przeróżne kolory. Ponieważ moda pokazuje, że należy te kolory łączyć dlaczego...
Jak zrobić mozaikę na paznokciach?
Bardzo modne jest malowanie paznokci na przeróżne kolory...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt