pułapka na komary

Jak domowym sposobem pozbyć się komarów?
chrapka - specjalista Tipy.pl

Komary potrafią uprzykrzyć nam życie. Nie dadzą spokojnie przespać nocy, cieszyć się wieczornym grillem w ogrodzie czy spacerem. Możesz używać środków przeciw komarom, ale nie wszystkie działają tak, jak powinny. Jeśli moskitiery w oknach nie działają i komary wciąż jakimś trafem znajdują się w środku domu musisz znaleźć na nie inny sposób. Poniżej przedstawiam wam pułapkę na komary. Wystarczy chwila chęci, bo wszystkie potrzebne materiały na pewno gdzieś w domu masz. A zatem do roboty, żegnajcie komary. Taką pułapkę możesz też postawić w ogrodzie, gdy czytasz książkę lub urządzasz małe garden party.
P

jedna 2 litrowa butelka plastikowa, ostry nóż, czarny papier, taśma klejąca, termometr kuchenny, 1/4 szklanki cukru, 1 szklanka wody, 1 łyżeczka drożdży.

1
Odetnij szyjkę butelki u jej podstawy (nie od strony korka, ale z drugiej). W ten sposób będziesz mieć swego rodzaju lejek. Włóż ten lejek w butelkę, aby gwint butelki znalazł się w środku, skierowany w dół.
2
Doprowadź wodę do wrzenia.
3
We wrzącej wodzie rozpuść cukier. Dopiero, gdy cukier będzie rozpuszczony zdejmij garnek z ognia.
4
Sprawdzaj termometrem temperaturę syropu. Gdy syrop będzie miał 32 stopnie Celsjusza dodaj do niego drożdże. Nie musisz mieszać.
5
pułapka na komary 5
Wlej syrop z drożdżami przez przygotowany wcześniej lejek na dno butelki. Nie wyciągaj lejka.
6
Sklej brzegi obu elementów butelki taśmą klejącą, aby trzymały się mocno razem.
7
Owiń dno butelki ciemnym papierem. Komary lubią ciemne miejsca i dwutlenek węgla, który będzie uwalniany przez drożdże. Jest to więc wspaniały wabik na komary.
8
pułapka na komary 8
Komary nabiorą się na twój wabik. Wlecą do środka butelki, ale ciężko im już będzie wylecieć na zewnątrz. Utkną w środku.
9
Wymieniaj butelkę co dwa tygodnie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (11)

* Pola wymagane

Ben
23.09.2016
Komuś wcześniej chodziło o preparat o nazwie Mugga...używają go głównie wędkarze lub Ci co znają się na temacie... Sprawdzony również i przeze mnie działa perfecto. Polecam :) fakt: nie kupisz tego w sklepie.Allegro etc.
Noemi
08.09.2016
Nie dajcie się nabrać na te bzdury :) Szkoda czasu i drożdży - lepiej zrobić sobie pizzę ;) CO2 to tylko jeden z czynników, które przyciąga komary. Ważniejszym czynnikiem przy wyborze ,,ofiary'' jest zapach, którego się nie pozbędziemy. Nie będę reklamować żadnego produktu, powiem tylko, że kiedyś p. Cejrowski wspominał o skutecznym środku na komary przed kamerami - nie znajdziemy go w drogeriach, ale można go przeważnie znaleźć w sklepach militarnych.
Jack
17.11.2015
zrobiłem butelkę z tym bimbrem i żaden komar sie nie złapał. Chyba tylko ja ten głupi sposób...
komarzyca
20.07.2015
aaa od kiedy komara wabi dwutlenek węgla i czarny kolor ??? Nie oddychać i ubrać się na jasno uhahahahaaha... kto takie bzdety wypisuje...
Wikto
26.07.2013
Mi na komary pomaga zapach goździków i mięty. Do pustego woreczka (takiego zapachowego) wkładam kilka goździków i liść mięty, która łagodzi zapach goździków. Wieszam nad łóżkiem i śpię spokojnie... Nie przejmuj się zapachem goździków... można się przyzwyczaić :) POLECAM.
maria
21.06.2013
pułapka nie działa, jakkolwiek by ją robić... uśmierciłam dziś niepotrzebnie tyle wspaniałych mrówek, tylko dlatego, że ktoś sobie jaja w necie z ludzi robi
maria
20.06.2013
coś mi w tym przepisie nie pasowało, bo szklanka cukru na szklankę wody?!!! ale znalazłam oryginał i tam piszą, że cukru się dodaje 1/4 filiżanki na 1 filiżankę wody! pewnie dlatego pułapka zorbiona z tego przepisu nie działa.. cukier ma byc brązowy wg przepisu, ale to moze nie ma znaczenia... szkoda, że już zmarnowałam 2 szklanki cukru bo chciałam 2 pułapki zrobić :( jak już ktoś tłumaczy to niech tłumaczy solidnie.
Cooperfield
24.05.2013
Komary rzeczywiście wykrywają dwutlenek węgla, ale również ciepło, pot, więc jednak wybiorą człowieka, który produkuje wszystkie 3 atrakcyjne dla nich rzeczy
MARTA
21.05.2013
Zrobiłam tą pułapkę i też ani jeden nie przyleciał.................
Mioo
20.05.2013
Sciema jak nic, sprawdzalem i nawet jeden nie przylecial a tna w tylek jak wsciekle