Facebook

Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
Facebook
1 z 17
Wbrew pozorom, wybór zdjęcia profilowego na Facebooku to poważna sprawa. Zobaczą je szkolni koledzy, byli partnerzy, rodzina i każdy, kto będzie chciał znaleźć cię w sieci. Ludziom często wydaje się, że zdjęcie profilowe to ich świadomy wybór. Rzadko mają rację. Poniżej poznasz 16 typów zdjęć profilowych wraz z opisem informacji, jakie o tobie niosą. Powiedzą one więcej, niż tysiące komentarzy na twoim profilu.
1
zdjęcie profilowe - typ 1

PORTRET

Co to jest?
Jak pewnie wiesz, portret to zdjęcie postaci przedstawionej od talii lub wyżej, włączając w to twarz.

Co o tobie mówi?
Umieszczenie swojego portretu jako zdjęcia profilowego świadczy, że jesteś normalną, rozsądną osobą, która jest pewna swojego wyglądu. Niektórzy mogą odebrać cię jako nudziarza. Jeśli umieszczony przez ciebie portret jest fragmentem profesjonalnej sesji zdjęciowej (sesja w studio z profesjonalnym makijażem, uczesaniem i ubraniami), oznacza to, że jesteś osobą nieszczerą, która lubi ukrywać się za maską, którą sama tworzy.

2
zdjęcie profilowe - typ 2
ZDJĘCIE Z ODDALI

Co to jest?
Osoba jest tak daleko od obiektywu, że widzisz ją na tle otoczenia, ale nie jesteś w stanie dostrzec żadnych szczegółów jej wyglądu.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą skrytą, która nie chce, żeby jakiś nieznany użytkownik, który trafił na twój profil w sieci wiedział jak wyglądasz. Prawdopodobnie jesteś odrobinę nieśmiały/-a i zachowujesz dystans w stosunku do ludzi, których nie znasz. Masz konserwatywne poglądy. Brakuje ci pewności siebie i tak naprawdę ten cały Facebook nie do końca do ciebie pasuje.

3
zdjęcie profilowe - typ 3
ZDJĘCIE Z BARDZO BLISKA

Co to jest?
Osoba na zdjęciu jest tak blisko obiektywu, że widzisz tylko fragment jej twarzy lub ciała.

Co o tobie mówi?
Chcesz, żeby inni myśleli, że jesteś oryginalna i zabawna, a zdjęcie fragmentu twojej twarzy ma sprawić, że wiele osób będzie chciało się zaprzyjaźnić z kimś tak rozrywkowym jak ty. Przemyśl to jeszcze raz, bo wrażenia jakie wywołuje to zdjęcie na innych są zupełnie odwrotne.

4
zdjęcie profilowe - typ 4
ZDJĘCIE CIEBIE JAKO DZIECKA

Co to jest?
Chodzi oczywiście o zdjęcie z dzieciństwa wyciągnięte ze starego albumu rodzinnego i umieszczone jako profilowe.

Co o tobie mówi?
Żyjesz przeszłością. Wówczas byłeś słodki i uroczy, teraz jesteś nudny i brzydki. Masz bardzo konserwatywne poglądy i prawdopodobnie nigdy nie zmienisz przyjętego przez ciebie kierunku. Zastanów się - kto będzie chciał zaprzyjaźnić się ze zdjęciem z tak odległego okresu z przeszłości?

5
zdjęcie profilowe - typ 5
ZDJĘCIE PUPILA

Co to jest?
Jest to zdjęcie domowego zwierzątka, z właścicielem lub bez.

Co o tobie mówi?
Ludzie będą odbierać to zdjęcie pod kątem tego, co myślą o danym zwierzęciu. Fotka ta nie mówi o tobie absolutnie nic.

6
zdjęcie profilowe - typ 6
ZDJĘCIE ŚLUBNE

Co to jest?
Zdjęcie Młodej Pary obowiązkowo w sukni ślubnej i garniturze.

Co o tobie mówi?
Chcesz, żeby wszyscy wiedzieli, że już jesteś osobą dorosłą. Porzucasz imprezy i postanawiasz oddać się życiu rodzinnemu, czekając, aż partner wróci do domu i dzielnie zmywając naczynia po obiedzie. Nie jesteś już typem imprezowiczki. Nie należy cię już odbierać jako indywidualność, ale jako połówkę pary.

7
zdjęcie profilowe - typ 7
ZDJĘCIE Z IMPREZY

Co to jest?
Zdjęcie danej osoby, często w towarzystwie, wyraźnie wskazujące, że jest uczestnikiem imprezy.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą niedojrzałą i lubisz balangi. Inni mogą odebrać cię jako kogoś mało inteligentnego. Prawdopodobnie wyleją cię z pracy za głupią fotkę na Facebooku lub wpis krytykujący twojego szefa. Marzysz o tym, żeby wyjść za mąż i zamienić zdjęcia z imprez na ślubny portret lub fotografie dziecka.

8
zdjęcie profilowe - typ 8
ZDJĘCIE RODZINNE

Co to jest?
Zamiast pokazywać ciebie to zdjęcie ukazuje całą rodzinę.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą skoncentrowaną na rodzinie i raczej nie można się z tobą zabawić, ani pożartować.

9
zdjęcie profilowe - typ 9
ZDJĘCIA Z PODRÓŻY LUB NA ŁONIE NATURY

Co to jest?
Zdjęcie ukazujące daną osobę na tle zachodzącego słońca, głaskającą krokodyla, ściskającą pytona, obejmującą wielkie drzewo w Puszczy Amazońskiej lub wtapiającą się w konstrukcję wieży Eiffla.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą płytką i brakuje ci pewności siebie w byciu tym, kim naprawdę jesteś. Zachwycasz się sobą nie widząc, że tak naprawdę król jest nagi. Twoje zdjęcie mówi światu „Och, odezwij się do mnie i podziwiaj, w jakim nowym egzotycznym miejscu jestem tym razem”.

10
zdjęcie profilowe - typ 10
ZDJĘCIA TWOJEGO DZIECKA/DZIECI

Co to jest?
Jak sama nazwa wskazuje, jest to zdjęcie twojego dziecka, które uważasz za najpiękniejsze na świecie.

Co o tobie mówi?
Nie widzisz świata poza swoim dzieckiem, więc raczej nie warto się z tobą kontaktować.

11
zdjęcie profilowe - typ 11
ZDJĘCIE CIEBIE JAKO SUPERBOHATERA

Co to jest?
Wiele osób umieszcza jako zdjęcia profilowe fotografie przedstawiające ich skaczących na bungee, wspinających się na strome szczyty, surfujących, robiących akrobacje na rowerze itp.

Co o tobie mówi?
Zwykła ty jesteś nudna, a twoje życie mało ekscytujące. Musisz więc szukać okazji, które pozwolą ci się stać superbohaterką i zrekompensować sobie szarość dnia codziennego. Szkoda zachodu, większość ludzi i tak stwierdzi, że te zdjęcia to fotomontaż.

12
zdjęcie profilowe - typ 12
ZDJĘCIE POSTACI Z BAJKI

Co to jest?
Niektórzy mają w zwyczaju umieszczać jako profilowe zdjęcie ulubionego celebryty lub postaci z kreskówki.

Co o tobie mówi?
Jest to zupełnie bezsensowne i niemodne. Co więcej, uniemożliwia osobom, które nie mają z tobą bezpośredniego kontaktu, odnalezienie i zidentyfikowanie cię w sieci.

13
zdjęcie profilowe - typ 13
ZDJĘCIE POSTARZANE

Co to jest?
Zdjęcie wykonane niedawno ale postarzone za pomocą aparatu lub programu graficznego.

Co o tobie mówi?
Chcesz żyć przeszłością i boisz się tego, co nastąpi w przyszłości.

14
zdjęcie profilowe - typ 14
NORMALNE ZDJĘCIE PRZEROBIONE NA RYSUNKOWE

Co to jest?
Wiele stron oferuje możliwość przerobienia zwykłego zdjęcia na jego wersję rysunkową.

Co o tobie mówi?
Jesteś osobą płytką i boisz się pokazać siebie taką, jaka naprawdę jesteś.

15
zdjęcie profilowe - typ 15
ŚMIESZNE ZDJĘCIE SIEBIE

Co to jest?
Zdjęcie danej osoby w sytuacji, która ją ośmiesza, np. z dziwnym wyrazem twarzy, w śmiesznym przebraniu lub zabawnym kapeluszu. Takie zdjęcie można ustawić jako profilowe na krótko i udostępnić tylko grupie najbliższych znajomych, ale na dłuższą metę nie powinno się go pozostawiać jako zdjęcia głównego.

Co o tobie mówi?
Może sprawiać, że inni odniosą wrażenie, iż jesteś osobą, której na niczym nie zależy. Odbierana będziesz jako ktoś płytki, nie szanujący siebie i pozbawiony poczucia własnej wartości.

16
zdjęcie profilowe - typ 16
ZDJĘCIE PARY

Co to jest?
Zdjęcie ciebie z twoją drugą połówką, podczas wycieczki, na świętach, na łonie natury.

Co o tobie mówi?
Mówi, że chcesz ogłosić światu, że jesteś szczęśliwa w związku. Wspólne zdjęcia ze świąt mają udowodnić, że jesteście zżyci jako para i planujecie wspólną przyszłość. Nie należy cię już odbierać jako pojedynczego bytu, ale połowę całości jaką planujesz stworzyć ze swoim partnerem.

Strona 1 z 17

Powiązane porady

Facebook
Usuwanie konta na Facebooku
Facebook

Podobne porady

Komentarze (51)

* Pola wymagane

hyhy
24.09.2017
Osoba, która to napisała powinna udać się do psychiatry!!!
Pepak
03.02.2017
Bzdury. To jak ocenianie książki po okładce.
gosciu
16.09.2016
ten artykuł był pisany przez zakompleksioną osobe czy mi sie wydaje? Bo wychodzi na to, ze kazde zdjęcie jest złe więc lepiej wg nie wstawiać zdjecia.. Ja uwazam, ze usmiech wystarczy na profilowe ;)
Marek
08.08.2016
Wiec jakie dodac zdjecie??? kazdy rodzaj jest czyms zlym albo glupim???
jolka
01.08.2016
naprawdę dawno nie czytałam większych idiotyzmów
ptk
23.11.2015
słabe....
kitty
17.09.2015
Nie wiem co autor tego artykułu brał, ale powinien odstawić. A przynajmniej ograniczyć. Żenująco durne.
muszelka123
11.06.2015
haha
Co?
18.05.2015
Jestem płytki bo mam zdjęcie na tle zabytku? Autor jest chyba trochę upośledzony skoro uważa, ze ludzie którzy podróżują są płytcy. Spełniają swoje marzenia i wzbogacają się intelektualnie w kręgach innych kultur i tylko prezentują to znajomym. Dziękuję.
justyna306
20.03.2015
Co za bzdury. Wychodzi na to, ze nie wazne jakie wstawi sie zdjecie to bedzie zle, odbiora za nudziarza itd. To, ze ma ktos zdjecie dziecka to juz trzeba go wykreslic z zycia najlepiej. Masakra. Nie wiem o czym myslal autor postu kiedy to pisal. :-/