żaba

Jak narysować żabę?

brida - specjalista Tipy.pl
Twoja córka naoglądała się bajek o żabce, która po pocałunku zamienia się w przystojnego królewicza i teraz chodzi i bez przerwy rysuje żabki, a raczej się stara? Męczy cię, żebyś pomogła jej i nauczyła ją rysować żabkę z tak zwanego prawdziwego zdarzenia. Jeśli i ty nie umiesz, czas najwyższy się nauczyć i pokazać dziecku, jakie to proste. Przy okazji, sama posiądziesz kolejną umiejętność, a córka będzie wszystkim wokoło opowiadać, że to właśnie ty ją tego nauczyłaś. Możecie dorysować żabce koronę, aby zaznaczyć, że jest w niej ukryty prawdziwy książę. A może po pocałunku naprawdę ktoś z niego wyskoczy? Kto to wie... Nie dowiecie się, jeśli nie spróbujecie.
1
Rysowanie żaby krok 1
Po pierwsze musisz narysować jajko. Niech będzie ono takiej wielkości jakiej wielkości chcesz narysować żabę. Narysuj ten kształt delikatnie, nie dociskając zbyt mocno ołówka. Niektóre części będziesz wymazywać w późniejszych krokach.
2
Rysowanie żaby krok 2
Na górze narysowanego elementu narysuj troszkę nieregularne półkola – będą to oczy żabki.
3
Rysowanie żaby krok 3
Wymaż linię środkową, odcinającą oczy od tułowia. Następnie narysuj oczy żabce i wygiętą w łuk linię na buzię.
4
Rysowanie żaby krok 4
Na dole narysuj nogi żabce. To proste - dwie pionowe linie połącz rysując na dole palce. Narysuj dwie takie nogi. Rysunek obok może okazać się pomocny.
5
Rysowanie żaby krok 5
Wykończ buzię żaby łącząc ze sobą końce łuku i dorysuj język. Bo bokach dorysuj jeszcze tylne nogi żaby. Wymaż linię przecinającą nogi przednie. Przypatrz się dokładnie rysunkowi pomocniczemu zamieszczonemu obok tego kroku. Może okazać się bardzo pomocny.

Powiązane porady

szkic
pingwin
owieczka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/