mapa pieprzyków na twarzy

Co mówią o tobie pieprzyki?

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
mapa pieprzyków na twarzy
1 z 24
Pieprzyki to charakterystyczne dla każdego z nas przebarwienia na twarzy i ciele. Ich wielkość i lokalizacja może być różna, ale jednego możemy być pewni – każdy z nas ma przynajmniej jeden pieprzyk, a z wiekiem lubi się ich pojawiać coraz więcej. Przyjrzyj się uważnie swojej twarzy. Widzisz na niej jakieś pieprzyki? Jeśli tak, spójrz na rysunek obok. Ponumeruj swoje pieprzyki według przedstawionej na nim mapy. Teraz przejdź do dalszej części artykułu. Czemu? Ponieważ zidentyfikowane przez ciebie pieprzyki mogą dużo powiedzieć o tym, kim naprawdę jesteś.
1
pieprzyki na pozycjach 1-3
Pozycje 1-3

Jako dziecko byłeś buntownikiem i lekkoduchem. Dysponujesz wrodzoną kreatywnością i pracujesz najlepiej wówczas, gdy da ci się wolną rękę. Twoi przełożeni lubią twoje awangardowe podejście do życia. Pieprzyki w miejscach 1-3 oznaczają, że znacznie lepiej radzisz sobie z prowadzeniem własnej firmy i byciem sobie szefem, niż pracą dla kogoś. Szczęśliwie na taką opcję właśnie się decydujesz.

2
pieprzyki na pozycjach 4
Pozycja 4

Jesteś osobą porywczą, często zachowującą się w ostentacyjny sposób, co dodaje ci charyzmy i niebywałej osobowości. Problem może ci sprawiać dokonanie wyboru spośród wielu możliwych opcji. Lubisz się kłócić, ale nie chowasz urazy. Pieprzyk w tym miejscu sugeruje wybuchowy temperament. Jeśli zdecydujesz się go usunąć, staniesz się znacznie spokojniejszy i bardziej pokojowo nastawiony do świata.

3
pieprzyki na pozycjach 5
Pozycja 5

Pieprzyk powyżej brwi oznacza, że w życiu czeka cię bogactwo, ale musisz na nie zapracować i to znacznie ciężej, niż inni ludzie. Musisz czujnie strzec zarobionych pieniędzy, ponieważ otaczać cię będą ludzie zazdrośni, którzy pod pozorem przyjaźni zechcą uszczknąć dla siebie trochę twojego majątku. Strzeż się tych, którzy będą proponować ci szybkie wzbogacenie się. Pieprzyk w tym miejscu oznacza, żebyś nie był zbyt ufny w stosunku do innych. Lepiej kieruj się własnym instynktem i bądź ostrożny. Nigdy nie pozwól innym kontrolować twoich finansów.

4
pieprzyki na pozycjach 6
Pozycja 6

Pieprzyk w tym miejscu oznacza inteligencję, kreatywność i zdolności artystyczne. Twój talent może przynieść ci bogactwo, sławę i sukces. Oznacza również szczęście w kwestiach finansowych, ale tylko wówczas, gdy kierować się będziesz sercem, a nie tradycyjnym podejściem do życia. Sukces nadejdzie, jeśli tylko nie braknie ci odwagi.

5
pieprzyki na pozycjach 7
Pozycja 7

Pieprzyki pod brwiami oznaczają kłótnie ze starszymi członkami rodziny, co wywoływać będzie w tobie gniew i smutek. Wpłynie to na twoją pracę i życie osobiste. Zaleca się, by wyjaśnić wszystkie nieporozumienia z bliskimi, bo tylko w ten sposób możesz osiągnąć spokój umysłu i ruszyć dalej.

6
pieprzyki na pozycjach 8
Pozycja 8

To niezbyt dobre miejsce na pieprzyk. Twoja sytuacja finansowa będzie ciągle napięta, ponieważ masz tendencję do rozrzutności. Mało tego, tkwi w tobie żyłka hazardzisty. Jedyne czego musisz się nauczyć, to kiedy przestać. Osoba z pieprzykiem w tym miejscu to flirciarz (i to niezależnie od orientacji seksualnej). Lepiej uważaj, kogo starasz się oczarować, ponieważ możesz wpakować się w kłopoty.

7
pieprzyki na pozycjach 9
Pozycja 9

Pieprzyk w tym miejscu oznacza problemy natury seksualnej i innej. Najlepiej jest pieprzyk ten usunąć. To najlepszy sposób na pozbycie się całej masy kłopotów.

8
pieprzyki na pozycjach 10
Pozycja 10

Pieprzyk znajdujący się tuż pod nosem oznacza duże szczęście w życiu rodzinnym. Jesteś otoczony przez bliskich i będziesz mieć dużo dzieci i wnuków. Ich wsparcie sprawi, że będziesz odczuwać satysfakcję zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym.

9
pieprzyki na pozycjach 11
Pozycja 11

Pieprzyk w tym miejscu oznacza tendencję do zapadania na różnego rodzaju choroby. Dobrym pomysłem jest usunięcie tego pieprzyka, szczególnie jeśli jest duży i ma ciemny kolor.

10
pieprzyki na pozycjach 12
Pozycja 12

Ten pieprzyk przepowiada sukces i bardzo zrównoważone życie. Nie tylko wróży ci bogactwo, ale i sławę. Mimo iż masz duże szanse na spektakularną karierę, również w domu i relacjach rodzinnych wszystko będzie ci się dobrze układać. Kobiety z pieprzykiem w tym miejscu mają wyjątkowo dużo szczęścia i są zazwyczaj piękne i szykowne.

11
pieprzyki na pozycjach 13
Pozycja 13

Twoje dzieci przysporzą ci wielu powodów do zmartwień. Twoje relacje z nimi nie będą dobre. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest nauczenie się odrobiny tolerancji.

12
pieprzyki na pozycjach 14
Pozycja 14

Pieprzyk w tym miejscu sugeruje wrażliwość na jedzenie. Może się to wiązać z alergią pokarmową lub obżarstwem.

13
pieprzyki na pozycjach 15
Pozycja 15

Jesteś osobą, która ciągle jest w ruchu. Bez przerwy odnawiasz i na nowo urządzasz swoje mieszkanie. Lubisz uczyć się nowych rzeczy i zwiedzać nieznane miejsca. Nie lubisz długo pozostawać w jednym miejscu. Lubisz podróże i przygody, jesteś bardzo dobrym obserwatorem.

14
pieprzyki na pozycjach 16
Pozycja 16

Musisz bardzo uważać, jeśli chodzi o jedzenie, a także o pożycie seksualne. Są to twoje dwie największe słabości. Skłonność do nadwagi może wprawiać cię w depresję. Lubisz też wdawać się w romanse, ale masz z tego powodu wyrzuty sumienia, co czyni twoje życie jeszcze bardziej stresującym.

15
pieprzyki na pozycjach 17
Pozycja 17

Zdobędziesz wysoką pozycję w społeczeństwie. Jesteś aktywnym uczestnikiem życia społecznego i doskonałym rozmówcą. Masz jednak skłonność do obnoszenia się ze swoim sukcesem, co może niekorzystnie wpłynąć na odbiór twojej osoby wśród innych. Pozbawi cię to pewności siebie, ponieważ poczucie własnej wartości budujesz na tym, co myślą o tobie inni.

16
pieprzyki na pozycjach 18
Pozycja 18

Jesteś osobą, która ciągle jest w ruchu. W życiu odbędziesz wiele dalekich podróży, ale za każdym razem musisz wówczas szczególnie zatroszczyć się o zdrowie, ponieważ twój pieprzyk sugeruje, że powinieneś zostać w domu.

17
pieprzyki na pozycjach 19
Pozycja 19

Masz szczęście do pieniędzy i wielu dobrych przyjaciół. Pieprzyk w tym miejscu to zdecydowanie dobry znak. Twoją słabością jest uwodzenie płci przeciwnej. Lepiej ochłoń trochę, bo takim zachowaniem szybko się sparzysz.

18
pieprzyki na pozycjach 20
Pozycja 20

Pieprzyk w tym miejscu może oznaczać bardzo duże szczęście lub równie wielkie nieszczęście. Może zapewnić ci olbrzymią sławę lub hańbę. Jesteś osobą bardzo kreatywną i inteligentną, jednak twój talent może zostać wykorzystany do czynienia dobra lub zła. Nie dajesz sobą pomiatać, nie przebaczasz, ani szybko nie zapominasz. Ten pieprzyk jest charakterystyczny dla osoby, która zapisze się na kartach historii albo jako ktoś wielki, albo jako tyran.

19
pieprzyki na pozycjach 21
Pozycja 21

Pieprzyk ten jest dobry, ponieważ zapewnia ci, że w życiu nigdy nie braknie ci jedzenia, ani picia. Przynosi również sławę i uznanie.

20
pieprzyki na pozycjach 22
Pozycja 22

Prowadzisz szczęśliwe życie, a wszystko przychodzi ci łatwo. Jeśli na przykład lubisz uprawiać sport, masz spore szanse na zostanie gwiazdą sportu. Pieprzyki na końcach brwi sugerują również autorytet danej osoby oraz jej wpływ na innych.

21
pieprzyki na pozycjach 23
Pozycja 23

Masz wysokie IQ i cechuje cię zarówno inteligencja umysłowa, jak i życiowa. Masz wysoko rozwiniętą zdolność przetrwania i będziesz prowadzić wartościowe i długie życie. Do późnej starości będziesz żyć aktywnie, cały czas otaczać cię będzie rodzina i przyjaciele.

22
pieprzyki na pozycjach 24
Pozycja 24

W młodym wieku osiągniesz sławę i fortunę. Nie roztrwoń tego, ale zachowaj jako zabezpieczenie na późniejsze lata. Osobom z pieprzykami w tym miejscu zazwyczaj ciężej wiedzie się im stają się starsi.

23
pieprzyki na pozycjach 25
Pozycja 25

Będziesz cieszyć się dobrobytem i uznaniem, ale uważaj, by nie przesadzić. Trzymaj się swoich tradycyjnych celów, a będziesz żyć długo i pełnią szczęścia.

Strona 1 z 24

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

Wikaa
22.05.2015
a co jeśli mam piegi? ;D
Daisy
15.05.2015
21 - sława... jasne -,-
Artur 35
05.03.2015
17 pasuje aż z Zona byli zaskoczenie pasuje ludzie jak ilal :)
Pozdrawiam
haaaaaaaaa haaaaaaaa haaaaaaa
29.12.2014
9 na środku nosa ;) problemy natury seksualnej i najlepiej taki pieprzyk usunąć... taaak jest to świetny motyw do robienia sobie zabiegów, bo jak wszyscy wiemy, pieprzyk zwłaszcza na nosie ma duży związek z pochwą... ja piernicze to pisze ta sama osoba co horoskopy do metro...
Radeu
05.12.2014
Strzeżcie się fałszywych proroków, to są głupstwa...
renia
01.10.2014
u mnie sprawdziła się 15 :)
hahah
29.09.2014
Nie wiem jak u was , ale u mnie sie sprawdziło 11... jest słabo widoczny wiec nie mam zamiaru go usuwać
kata-szynka
29.09.2014
Podobno będę bogata :O
bubu100
03.09.2014
Pieprzykowa wróżka... Jeszcze tego brakowało, żeby o moim losie decydowały pieprzyki. Bzdura, tak jak i w przypadku horoskopów - jak ktoś chce, to się na siłę zbieżności doszuka.
heh
21.07.2014
hahahah a ja mam 17 i mi się w 100% sprawdziło ale jaja !!!!