typy nosów - zadarty, orli, grecki, rzymski, nubijski

Co mówi o tobie twój nos?

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Okazuje się, że kształt nosa ujawnia znacznie więcej informacji o tobie, niż odciski palców. Naukowcy analizując takie parametry jak kształt nosa i rozstaw oczu zidentyfikowali sześć typów nosów: rzymski, grecki, nubijski, orli, mały i zakrzywiony ku górze, zadarty.
1
nos zadarty
NOS ZADARTY

Przykład: Marylin Monroe

Charakterystyka: Osoby z zadartym do góry noskiem są miłe, optymistycznie nastawione do życia i mają bogatą osobowość. Zazwyczaj mają wysoko rozwinięty instynkt opiekuńczy i otaczają bliskich i rodzinę dużą dawką miłości. Ludzie z takim nosem często wykazują się niesłabnącym entuzjazmem do nowych rzeczy i doświadczeń. Jest to często znak eksperymentatorów na gruncie seksualnym, ale również doskonałych współmałżonków.

2
nos orli
NOS ORLI

Przykład: John Lennon

Charakterystyka: Osoby o takim nosie często lubią podążać własną drogą i rzadko idą w ślad za tłumem. Nie szukają aprobaty innych i zazwyczaj mają buntowniczą naturę. Spośród wszystkich typów wymienionych we wstępie, posiadacze orlich nosów najmniej przejmują się, co mówią o nich inni. Są najszczęśliwsi wówczas, gdy realizują swoje własne projekty lub cele.

3
nos grecki
NOS GRECKI

Przykład: Admirał Lord Nelson

Charakterystyka: Klasyczny, prosty nos oznacza kogoś, kto inspiruje, ale jednocześnie jest osobą praktyczną. Osoba ta posiada doskonałe zdolności organizatorskie. To ktoś, przy kim warto znaleźć się w chwilach kryzysu. Nie panikuje, ale logicznie myśli nad kolejnym ruchem. Posiadacze greckiego nosa trzymają swoje emocje na wodzy i ciężko jest ich rozszyfrować. Ciężko pracują, są wydajni i rzeczowi.

4
nos rzymski
NOS RZYMSKI

Przykład: Abraham Lincoln

Charakterystyka: Ten mocny, lekko zakrzywiony na grzbiecie nos charakteryzuje przywódców. Jest oznaką silnej, ale nie porywczej osobowości. Ludzie o takich nosach dokładnie wszystko analizują. Nie podejmują pochopnych decyzji i doskonale potrafią wpływać na innych. Są dobrymi organizatorami i potrafią jednoczyć ludzi do podjęcia akcji. Bardzo rzadko bywają agresywni.

5
nos nubijski
NOS NUBIJSKI

Przykład: Barack Obama

Charakterystyka: Ten nos jest długi i szeroki u nasady. Jest oznaką kreatywności i pasji. Posiadacze nubijskiego nosa zawsze myślą o nowych sposobach rozwiązania problemów i są prekursorami zmian. Są to osoby o otwartym umyśle, ciekawe świata i nie ukrywające swoich emocji. Czasem emocje te mogą prowadzić do ataków gniewu, ale naturalny urok tych ludzi szybko pozwala im naprawić błędy.

6
nos zadarty i krótki
NOS ZADARTY I KRÓTKI

Przykład: Muhammad Ali

Charakterystyka: Ludzie posiadający ten typ nosa są bystrzy i uzdolnieni, zarówno umysłowo jak i fizycznie. Szybko myślą i są bardzo obrotni. Osoby te błyskawicznie reagują na dane sytuacje, co czasem może prowadzić do wybuchów agresji. Są uważnymi słuchaczami.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

689986
Dzisiaj 09:34
Merlin miała operacje plastyczne
beznosy
Dzisiaj 08:13
Ja nie mam nosa do niczego .. To kim jestem ??? Ale natura wyrównała mi straty poniżej ..
allegra kent
Dzisiaj 15:39
Marylin Monroe to akurat miała milion operacji plastycznych żeby ten jej roztłuczony kartofel zmienił się w zgrabny wąski i zadarty noseczek..... co za debil pisze te artykuły?
hkk
Dzisiaj 08:09
Muhammad Ali to już przegięcie. Ten facet dostał tyle razy w nos że na pewno jego kichawka nie wyglądała jak przed rozpoczęciem kariery. Podobnie Merlin M. założę się że miała inny nos przed operacjami plastycznymi.
Trevor
Dzisiaj 08:09
Zapomnieli o rzydowskim !!!!
Wojtek1080
Dzisiaj 08:09
Do "misterglister": słusznie zauważyłeś, że Adrien Brody ma nos orli, gdyż jest Żydem. Czwarty od lewej to nie Serge Gainsbourg ale Sebastian Karpiel-Bułecka. Gainsbourg - Żyd również posiadał orli nos, a Wołoch Bułecka ma nos rzymski.
Gypki Józiek
Dzisiaj 08:09
Drogi Fafhrdzie. Wydatny nos świadczy o człowieku wścibskim, ciekawskim, interesującym się sprawami innych ludzi. Natura obdarzyła tych ludzi wydatnymi nosami aby je wtykali w nie swoje sprawy. Aby taki nos wetknąć to musi on mieć odpowiednie rozmiary. BTW autorzy artykułu zapomnieli również o nosie "brązowym" (ang. brown nose). Chyba domyślacie się, skąd taki kolor nosa i kto go posiada. :-)))
jp
Dzisiaj 14:40
ale bzdury....
fafhrd
Dzisiaj 14:27
Mój nos jest wydatny. Czy to w jakiś sposób świadczy o mnie?
rferferf
Dzisiaj 14:00
Ten artykuł to naprawdę silny kandydat do pierwszej dziesiątki najgłupszych.