typy nosów - zadarty, orli, grecki, rzymski, nubijski

Co mówi o tobie twój nos?

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Okazuje się, że kształt nosa ujawnia znacznie więcej informacji o tobie, niż odciski palców. Naukowcy analizując takie parametry jak kształt nosa i rozstaw oczu zidentyfikowali sześć typów nosów: rzymski, grecki, nubijski, orli, mały i zakrzywiony ku górze, zadarty.
1
nos zadarty
NOS ZADARTY

Przykład: Marylin Monroe

Charakterystyka: Osoby z zadartym do góry noskiem są miłe, optymistycznie nastawione do życia i mają bogatą osobowość. Zazwyczaj mają wysoko rozwinięty instynkt opiekuńczy i otaczają bliskich i rodzinę dużą dawką miłości. Ludzie z takim nosem często wykazują się niesłabnącym entuzjazmem do nowych rzeczy i doświadczeń. Jest to często znak eksperymentatorów na gruncie seksualnym, ale również doskonałych współmałżonków.

2
nos orli
NOS ORLI

Przykład: John Lennon

Charakterystyka: Osoby o takim nosie często lubią podążać własną drogą i rzadko idą w ślad za tłumem. Nie szukają aprobaty innych i zazwyczaj mają buntowniczą naturę. Spośród wszystkich typów wymienionych we wstępie, posiadacze orlich nosów najmniej przejmują się, co mówią o nich inni. Są najszczęśliwsi wówczas, gdy realizują swoje własne projekty lub cele.

3
nos grecki
NOS GRECKI

Przykład: Admirał Lord Nelson

Charakterystyka: Klasyczny, prosty nos oznacza kogoś, kto inspiruje, ale jednocześnie jest osobą praktyczną. Osoba ta posiada doskonałe zdolności organizatorskie. To ktoś, przy kim warto znaleźć się w chwilach kryzysu. Nie panikuje, ale logicznie myśli nad kolejnym ruchem. Posiadacze greckiego nosa trzymają swoje emocje na wodzy i ciężko jest ich rozszyfrować. Ciężko pracują, są wydajni i rzeczowi.

4
nos rzymski
NOS RZYMSKI

Przykład: Abraham Lincoln

Charakterystyka: Ten mocny, lekko zakrzywiony na grzbiecie nos charakteryzuje przywódców. Jest oznaką silnej, ale nie porywczej osobowości. Ludzie o takich nosach dokładnie wszystko analizują. Nie podejmują pochopnych decyzji i doskonale potrafią wpływać na innych. Są dobrymi organizatorami i potrafią jednoczyć ludzi do podjęcia akcji. Bardzo rzadko bywają agresywni.

5
nos nubijski
NOS NUBIJSKI

Przykład: Barack Obama

Charakterystyka: Ten nos jest długi i szeroki u nasady. Jest oznaką kreatywności i pasji. Posiadacze nubijskiego nosa zawsze myślą o nowych sposobach rozwiązania problemów i są prekursorami zmian. Są to osoby o otwartym umyśle, ciekawe świata i nie ukrywające swoich emocji. Czasem emocje te mogą prowadzić do ataków gniewu, ale naturalny urok tych ludzi szybko pozwala im naprawić błędy.

6
nos zadarty i krótki
NOS ZADARTY I KRÓTKI

Przykład: Muhammad Ali

Charakterystyka: Ludzie posiadający ten typ nosa są bystrzy i uzdolnieni, zarówno umysłowo jak i fizycznie. Szybko myślą i są bardzo obrotni. Osoby te błyskawicznie reagują na dane sytuacje, co czasem może prowadzić do wybuchów agresji. Są uważnymi słuchaczami.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

689986
02.05.2016
Merlin miała operacje plastyczne
beznosy
06.10.2015
Ja nie mam nosa do niczego .. To kim jestem ??? Ale natura wyrównała mi straty poniżej ..
allegra kent
19.06.2015
Marylin Monroe to akurat miała milion operacji plastycznych żeby ten jej roztłuczony kartofel zmienił się w zgrabny wąski i zadarty noseczek..... co za debil pisze te artykuły?
hkk
05.03.2015
Muhammad Ali to już przegięcie. Ten facet dostał tyle razy w nos że na pewno jego kichawka nie wyglądała jak przed rozpoczęciem kariery. Podobnie Merlin M. założę się że miała inny nos przed operacjami plastycznymi.
Trevor
05.03.2015
Zapomnieli o rzydowskim !!!!
Wojtek1080
05.03.2015
Do "misterglister": słusznie zauważyłeś, że Adrien Brody ma nos orli, gdyż jest Żydem. Czwarty od lewej to nie Serge Gainsbourg ale Sebastian Karpiel-Bułecka. Gainsbourg - Żyd również posiadał orli nos, a Wołoch Bułecka ma nos rzymski.
Gypki Józiek
05.03.2015
Drogi Fafhrdzie. Wydatny nos świadczy o człowieku wścibskim, ciekawskim, interesującym się sprawami innych ludzi. Natura obdarzyła tych ludzi wydatnymi nosami aby je wtykali w nie swoje sprawy. Aby taki nos wetknąć to musi on mieć odpowiednie rozmiary. BTW autorzy artykułu zapomnieli również o nosie "brązowym" (ang. brown nose). Chyba domyślacie się, skąd taki kolor nosa i kto go posiada. :-)))
jp
04.03.2015
ale bzdury....
fafhrd
04.03.2015
Mój nos jest wydatny. Czy to w jakiś sposób świadczy o mnie?
rferferf
04.03.2015
Ten artykuł to naprawdę silny kandydat do pierwszej dziesiątki najgłupszych.