warkocz dookoła głowy

Jak zrobić łatwe fryzury z warkoczem?·

visage - specjalista Tipy.pl
warkocz dookoła głowy
1 z 7
Warkocz to najmodniejszy trend tego roku i nieprawdą jest, że fryzury z jego wykorzystaniem przeznaczone są wyłącznie dla długich włosów. Poniżej poznasz sześć prostych fryzur, które odmienią tradycyjne postrzeganie warkocza. Niektóre z nich nadają się idealnie dla włosów długich, ale i krótsze fryzurki znajdą tutaj coś dla siebie.
1
Korona z warkocza
Korona z warkocza

Fryzura zaprezentowana na zdjęciu obok najlepiej nadaje się dla włosów długich i średniej długości. Wykonano ją z dwóch francuzów, ale można również zapleść włosy w normalne warkocze. Podziel włosy na dwa nisko zaplecione kucyki. Każdy z nich zapleć i zabezpiecz gumką. Jednym z warkoczy otocz czoło i przypnij go po przeciwnej stronie spinką do włosów. To samo zrób z drugim warkoczem, mocując go za pierwszym i przypinając spinką po przeciwnej stronie. Fryzura gotowa.

2
Koczek kwiat
Koczek kwiat

W przypadku tej fryzury, im dłuższe włosy, tym lepiej. Zaczesz włosy robiąc przedziałek w wybranym przez ciebie miejscu (najlepiej jeśli zaczeszesz je do góry). Po obu bokach głowy wydziel sekcje o grubości około 3 cm. Przypnij je tymczasowo spinką. Resztę włosów zwiąż na karku. Z powstałego kucyka zapleć 2-3 warkocze, a każdy z nich zabezpiecz gumką. Poskręcaj każdy warkocz dookoła własnej osi i przypnij w wybranym miejscu, tworząc koczek w kształcie kwiatka. Teraz odepnij wydzielone wcześniej pasma, skręć je nieco i połącz z utworzonym przed chwilą kokiem.

3
Kłos na bok
Kłos na bok

Ten warkocz najlepiej wygląda na długich włosach, ale żeby otrzymać fryzurkę pokazaną na zdjęciu obok, musisz najpierw zapewnić im nieco tekstury. Jeśli więc masz proste włosy, pofaluj je pasmami grubości 2 cm za pomocą lokówki. Następnie zaczesz włosy na jedną stronę i zwiąż na karku w kucyk. Zabezpiecz go za pomocą przezroczystej gumki do włosów. Teraz zapleć kucyk w kłos. Podziel go na dwie sekcje. Z zewnętrznej części pierwszej sekcji wydziel wąski kosmyk włosów i przełóż go do sekcji, którą trzymasz w drugiej ręce. Taki sam kosmyk włosów wydziel z drugiej sekcji i przepleć do pierwszej. Zapleć w ten sposób cały warkocz i zabezpiecz go gumką. Teraz weź w ręce nożyczki i ostrożnie przetnij gumkę zabezpieczającą warkocz u nasady – na karku. Dla lepszego efektu delikatnie rozczochraj kłosa rozsuwając poszczególne sploty palcami.

4
Francuz na bok
Francuz na bok

Ta fryzurka sprawdzi się również w przypadku krótkich włosów. Najpierw zrób nisko na boku przedziałek. Zaczynając do tego miejsca i kierując się w stronę znajdującej się po drugiej stronie głowy skroni zacznij zaplatać w warkocz francuski sekcję włosów o szerokości około 3 cm. Gdy dojdziesz do skroni, zakończ zaplatanie i zabezpiecz warkocz przezroczystą gumką lub spinką do włosów. Resztę włosów wystylizuj według uznania.

5
Kwiatek z kłosa
Kwiatek z kłosa

Idealny dla włosów długich i średniej długości. Zrób na środku głowy przedziałek i wygładź włosy za pomocą żelu i grzebienia. Zwiąż włosy na karku w kucyk. Zabezpiecz przezroczystą gumką. Kucyk zapleć w kłos, a następnie owiń dookoła nasady tworząc kok w kształcie kwiatka. Przypnij go spinkami do włosów.

6
Aureola z warkoczy
Aureola z warkoczy

Również przeznaczona dla włosów długich lub średniej długości. Górną część włosów (od skroni aż po czubek głowy) oddziel i tymczasowo zepnij na czubku spinką. Po bokach głowy wydziel po jednym małym paśmie włosów i zapleć każde z nich w ciasny warkocz francuski. Zabezpiecz końce warkoczy przezroczystą gumką. Górną partię włosów odepnij, unieś i natapiruj u nasady. Ułóż ją tworząc uniesioną koronę i delikatnie wygładź z wierzchu płaską szczotką. Teraz otocz otrzymaną w ten sposób aureolkę warkoczami, przypinając je z tyłu głowy za pomocą spinek do włosów.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

NeCiiADg
02.04.2013
Ooo jakąś innowacje wprowadzę na głowie