komar

Domowe sposoby na ukąszenia komarów

kanciapka - specjalista Tipy.pl
komar
1 z 10
Nie ma nic gorszego od krążących nad głową i gryzących gdzie popadnie komarów w letni, ciepły wieczór. Potrafią one zepsuć nawet najlepszą zabawę na świeżym powietrzu. Gdy ugryzie nas komar, skóra zaczyna swędzieć, piec, tworzy się zaczerwienienie. W sklepach co prawda mamy dostęp do różnego rodzaju środków łagodzących ból, świąd i obrzęk, ale ja polecam zdecydowanie te domowe sposoby. Są przede wszystkim naturalne, a co najważniejsze – są skuteczne. Poniżej znajdziesz dziewięć propozycji na radzenie sobie ze świądem po ukąszeniu tych drażniących owadów. Znajdź ten najlepszy dla siebie i nie przejmuj się już nigdy uciążliwymi ukąszeniami.
1
Plasterki cytryny.

Plasterki cytryny. Sparz cytrynę i pokrój na plasterki. Przyłóż plasterek do miejsca, w którym dopadł cię komar. Świąd i pieczenie ustąpią lada moment.

2
Aspiryna

Aspiryna. Kolejnym świetnym sposobem na poradzenie sobie ze swędzeniem po ukąszeniu komara jest użycie aspiryny. Pokrusz aspirynę i połącz ją z odrobiną wody, aby wyrobić pastę. Tak przygotowaną pastę nałóż na ukąszenie.

3
Ocet jabłkowy.

Ocet jabłkowy. Nasącz octem jabłkowym płatek kosmetyczny i pocieraj nim miejsce ukąszenia. Następnie pozostaw na chwilę nasączony płatek na ukąszeniu.

4
Pasta do zębów

Pasta do zębów. Koniecznie miętowa. Nałóż ją w miejsce, w którym przed chwilą ucztował komar. Pasta schłodzi to miejsce przynosząc ulgę.

5
Sól kuchenna

Sól kuchenna. Najpierw nawilż miejsce ukąszenia. Weź szczyptę soli i wcieraj ją w miejsce ukąszenia okrężnymi ruchami, nie za mocno.

6
Skórka od banana

Skórka od banana. Swędzące miejsce potrzyj skórką od banana, a dokładnie jej wewnętrzną stroną. Po ukąszeniu w niedługim czasie nie będzie śladu.

7
Soda oczyszczona

Soda oczyszczona. Z sody oczyszczonej i wody przygotuj pastę. Nałóż ją na miejsce ukąszenia. Czekaj na rezultaty, przyjdą w niedługim czasie.

8
Amoniak

Amoniak. Nałóż odrobinę amoniaku na miejsce ukąszenia, naprawdę niewiele. Świąd powinien ustąpić w niedługim czasie.

9
Lawenda i drzewo herbaciane

Lawenda i drzewo herbaciane. Zmieszaj ze sobą lawendowy olejek eteryczny razem z olejkiem z drzewa herbacianego. Wmasuj w swędzące miejsce na skórze.

Strona 1 z 10

Powiązane porady

ukąszenie
Domowy sposób na komary i kleszcze
ukąszenie pszczoły

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

grazyna2
26.05.2014
Ukąszone miejsce po prostu popsikaj dezodorantem,a wtedy nie będzie swędziało - to super sposób, polecam !
`gosia`
19.08.2013
Ocet , jest najlepszym środkiem jaki stosowałam. Polecam!!!
Sirk81
12.08.2013
Jak mnie coś ugryzie to ja się klepię w to miejsce przez jakieś 3-6 minut i po tym czasie nic mnie już nic nie swędzi. Bardzo polecam ze względu, że to nic nie kosztuje.
an,
29.07.2013
taak, pasata do zębów na ukąszenia jest zbawieniem.
ninia
15.07.2013
Ałtor chyba tych sposobów nie wypróbował :> Szczególnie wmasowywanie soli brzmi ciekawie :> Może osobom o grubszej skórze to nie zaszkodzi, ale czy to rzeczywiście skuteczny sposób?
basia4321
05.07.2013
Przepraszam bardzo, a gdzie jest cebula i posiekana natka pietruszki?- to najlepsze sposoby na ukąszenia komarów jakie znam ;)
zuziazyl
21.05.2013
Nie wyobrażam sobie smarować się cebulą i czosnkiem w ochronie przed komarami na jakiejś ogródkowej imprezie bo prędzej znajomi by uciekli niż komary.