darmowe gry na Androida

Najlepsze darmowe gry na Androida·

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
darmowe gry na Androida
1 z 9
Wydaje się śmieszne, jak ludzie grają w różne gry po kilka godzin dziennie tylko po to, aby mieć lepszy wynik od pozostałych. Chciałbym zaznaczyć, że ja nigdy nie wydałem ani nie zamierzam wydać nawet złotówki na gry. Oczywiście nie raz mnie kusiło, zwłaszcza kiedy wiedziałem że jakaś gra jest warta swojej ceny. Na szczęście na Android Market można ściągnąć gry, które nie dość że są darmowe to są jeszcze wciągające. Zatem jeśli ci się nudzi lub chcesz się chwilkę rozerwać ściągnij sobie z marketu którąś z poniższych gier - są naprawdę uzależniające i co ważniejsze - darmowe.
1
Fruit Ninja

Fruit Ninja

Fruit Ninja to gra którą musisz mieć na każdym smartphonie czy tablecie z systemem Androida. Gra została wydana w zeszłym roku jednak do tej pory wszyscy są od niej uzależnieni. Fruit Ninja to gra akcji, która pozwoli ci się zatracić w szaleństwie siekania owoców. Masakrujemy owoce jednym machnięciem palca i patrzymy jak ich soki rozlewają się na ekranie. Ostrzegam jednak że po kilku godzinach krojenia owoców i unikania bomb można mieć poranione palce.

2
Mission Impossible

Mission Impossible FREE

Zacznijmy od początku - ta gra nie ma nic wspólnego z ostatnią misją filmu Mission Impossible. W Mission Impossible FREE jesteś Jackiem, tajnym agentem, który ma do wypełnienia szereg misji. Gangsterzy, pistolety, dziewczyny, pieniądze, opancerzone pojazdy - to wszystko można znaleźć w tej grze. Widok 2D sprawia że gra jest łatwa do opanowania i szybko się orientujemy, że kolejne levele przechodzimy ze wspaniałymi wynikami.

3
Yoo Ninja

Yoo Ninja! Free

Yoo Ninja to prosta, ale wciągająca gra. Ninja biega po ekranie aby osiągnąć swój cel. Kontrolujemy jego ruchy poprzez dotykanie ekranu. Może ci się wydawać, że gra jest zbyt prosta aby poświęcić jej choć chwilkę jednak tak naprawdę jest bardzo wciągająca. Twoim głównym celem jest osiągnięcie najwyższego wyniku, który oczywiście jest nieskończony. Na początku gra jest bardzo prosta jednak w po pewnym czasie zauważysz że coraz mocniej uderzasz w swój telefon palcami aż w końcu w niego walisz jak młotem pneumatycznym aby ukończyć kolejny poziom.

4
The Oregon Trail: Settler

The Oregon Trail: Settler

Jeśli lubisz takie gry jak City Ville czy Farm Ville to z pewnością pokochasz również The Oregon Trail: Settler. Do stworzenia tej gry Gameloft włożył bardzo dużo pracy. Animowane szczegóły w grze są bardzo wyraźne i kreskówkowe tak samo jak w grze City Ville. Celem tej gry jest zbudowanie własnego miasta i zdobycie różnych bogactw. Gra jest jednak atrakcyjniejsza - w miarę postępu budowania naszej wirtualnej osady spotykamy kilka postaci historycznych.

5
iGun Zombie : FPS + Weaponary

iGun Zombie : FPS + Weaponary

Nazwa jest dość skomplikowana ale to nieważne. Gra jest wciągająca jak diabli zaś grafika na Androidzie jest wprost wybitna. Cel gry jest prosty: zabijamy jak najwięcej zombie i nie pozwalamy na zjedzenie naszego mózgu. Proste, prawda? W miarę mordowania hordy wściekłych zombie które się rzucają na nas na wszystkich 150 poziomach gry odblokowujemy coraz większy arsenał broni który jest naprawdę ogromny. Brzmi świetnie, prawda? Chociaż tytuł gry Zombie iGun: FPS + Weaponary brzmi na początku dość zabawnie, to jest to gra którą należy brać na poważnie.

6
ZENONIA 4

ZENONIA 4

Jeśli przegapiłeś poprzednią wersję Zenonia to przegapiłeś jedną z najlepszych mobilnych gier RPG. ZENONIA 4 jest bardzo podobna do takich klasycznych gier video jak Final Fantasy i Zelda w których podróżujemy do magicznego świata i walczymy z siłami zła. Najlepsza w Zenonia jest fabuła, którą to można określić jednym słowem - uzależniająca.

7
STARDOM: THE A-LIST

STARDOM: THE A-LIST

W grze odgrywamy rolę osoby, która chce zostać gwiazdą. Aby nią zostać trzeba flirtować, kłamać, zdradzać i walczyć na swój sposób aby osiągnąć cel. Zaczynamy grę jako nieznana nikomu, podrzędna aktorka która marzy o wielkiej sławie. Musisz spędzić wiele godzin na manipulowaniu ludźmi i przekonywaniu ich, aby ci pomogli dostać się na szczyt sławy. Kto powiedział że życie gwiazdy jest łatwe?

8
Draw Something Free

Draw Something Free

Androidowa wersja gry Draw Something (Narysuj Coś) jest tak samo uzależniająca jak wersja Facebookowa. Istnieje wiele powodów dla której gra ta znajduje się na liście najlepszych aplikacji w wielu krajach. Koncepcja gry Draw Something jest bardzo prosta: po prostu rysujemy coś na ekranie telefonu lub tabletu i czekamy aż inni gracze odgadną co to jest. Gra ta ma wiele błędów, jednak jej autorzy ciężko pracują aby ją jak najszybciej poprawić. Jeśli masz dużo czasu i ci się nudzi, to jest gra dla ciebie!

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Andkit
24.11.2014
summoners wars, brave trials, dungeon hunter lepszych rpg nie ma
Andkit
24.11.2014
tomxd
02.08.2013
A Jetpack Joyride,Pou i X Mahyem to co? :D