Siatka bagua

Jak wzmocnić strefę bogactwa (feng shui)?
TimoTimo - specjalista Tipy.pl

Rozważ spostrzeganie bogactwa i dobrobytu jako ciężką pracę i pomaganie ludziom a nie zarabianie pieniędzy kosztem innych. Księga Przemian mówi, że “powolne, rzetelne i stałe gromadzenie bogactwa jest najlepszą drogą do zapewnienia obecnego i przyszłego szczęścia”. Usuń wszystkie przedmioty pozostałe po wcześniejszych mieszkańcach, aby usunąć całą złą energię ze swojego domu. Koniecznie posprzątaj. Skup się na wejściu do domu, aby stworzyć gościnną energię chi. Podkreśl równowagę yin-yang oraz pięciu elementów - również elementu Ognia. Aby wzmocnić energię bogactwa w domu lub biurze należy:
1
Jak najszybciej stwórz tablicę do której przypnij zdęcia i obrazki z magazynów ilustrujące sytuacje w których chcesz wziąć udział i te które dają ci poczucie bogactwa np. zdjęcie twojego nowego samochodu.
2
Woda jest elementem bogactwa i majątku, dlatego nie może jej zabraknąć. Dobrze jest zatem umieścić małą fontanienkę czy akwarium w pokoju gościnnym lub przy wejściu do domu. W domu można również umieścić obrazy przedstawiające morze, wodospady czy rzeki oraz modele statków.
3
Zainstaluj wokół domu lub biura fontanny. Ustaw je w takiej pozycji, aby woda płynęła w kierunku budynku.
4
Ożyw strefę bogactwa w domu za pomocą określonych kolorów (czerwień, niebieski i purpurowy).
5
Umieść w domu elementy dekoracyjne kojarzące się z bogactwem. Przedmioty te mogą być małe i nie muszą być drogie. Przykładowo mogą to być pluszowe ręczniki bawełniane czy jedwabna piżama.
6
Popularnym amuletem który sprzyja dobrobytowi jest trójnożna żaba z monetą w pysku. Należy umieścić ją w jasnym i czystym miejscu (nie może być ono zabałaganione).
7
Hoduj w domu drzewko szczęścia (grubosz drzewiasty). Jest proste w pielęgnacji i szybko rośnie. Najlepiej aby rosło w czerwonej doniczce.
8
Rozwieś przedmioty, które się poruszają przy lekkim powiewie powietrza, jak ruchome ozdoby papierowe (mobile) czy dzwonki wietrzne, których delikatne dźwięki pobudzają przepływ energii Chi.
9
Zasadź zielone rośliny w kolorowych doniczkach oraz hoduj w swoim ogrodzie kwiaty w kolorze czerwonym, niebieskim i purpurowym.
10
Wystaw w widoczne miejsca rzeczy które są dla ciebie i twojej rodziny symbolem bogactwa i dobrobytu. Może to być biżuteria lub inne wartościowe przedmioty.
11
Jeśli ważny jest dla ciebie dobrobyt i bogactwo wówczas nałóż siatkę bagua kolejno na wszystkie pomieszczenia i wzmocnij energię poprzez dokonanie zmian w określonych strefach. Jak już skończysz z domem wówczas rozszerz siatkę bagua na wewnątrz do ogrodu.
12
Zadbaj również o wzmocnienie energii w strefie kariery oraz przyjaznych ludzi. Są one bardzo pomocne w wspieraniu bogactwa.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane