regulacja brwi

Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku

visage - specjalista Tipy.pl
Samodzielnie regulując brwi wchodzisz na grząski grunt. Odrobina nieuwagi może sprawić, że skończysz z cienkimi, komicznymi kreskami lub każdą brwią wyglądającą inaczej. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie się do tego zabiegu, by sam proces regulacji był już tylko formalnością. Poniżej znajdziesz najważniejsze zalecenia (i przeciwwskazania) dotyczące samodzielnej regulacji brwi. Skorzystaj z nich, a uzyskasz satysfakcjonujący efekt.
1
Nie oznaczaj kształtu brwi prostą kreską

Najlepszym sposobem ustalenia kształtu brwi, jeśli nie były one wcześniej regulowane, jest używanie krótkich, niewielkich ruchów. Możesz użyć konturówki do brwi lub cienia do brwi, ale użyj go tylko do zrobienia lekkiego, naturalnego szkicu brwi. Pod żadnym pozorem nie rób ostrych i prostych linii. Wyregulowane według ostrych kresek brwi będą wyglądać śmiesznie (najczęściej będziesz sprawiać wrażenie bardzo smutnej lub bardzo złej).

2
regulacja brwi
Zawsze rozważ jaki kształt chcesz uzyskać, zanim zaczniesz regulować brwi

Zanim zaczniesz wyznaczać kształt brwi, odsuń się od lustra i przypatrz się sobie. Określ gdzie twoje brwi powinny się zacząć, gdzie wyginać w łuk, a gdzie kończyć. Oto proste wskazówki, które pomogą ci to ustalić:

  • Ustaw kredkę pionowo i oprzyj o skrzydełko nosa. Skieruj ją tak, by dotknęła wewnętrznego kącika oka. Wyznaczona w ten sposób linia określa miejsce, w którym powinna zacząć się brew.

  • Trzymając kredkę opartą o skrzydełko nosa, powoli przesuwaj drugi jej koniec do czasu, aż znajdzie się po zewnętrznej stronie tęczówki (zakładamy, że patrzysz na wprost). Wyznaczona w ten sposób linia wskazuje miejsce, w którym brew powinna tworzyć łuk.

  • Jeden koniec kredki wciąż pozostaw oparty o skrzydełko nosa, a drugi skieruj nieco dalej, tak, by znalazł się tuż za zewnętrznym kącikiem oka. Wyznaczysz w ten sposób miejsce, gdzie powinna kończyć się brew.

3
wypełnianie brwi
Nie wypełniaj brwi ciemnobrązową lub czarną konturówką

Konturówka lub cień do brwi powinien być kilka odcieni jaśniejszy, niż kolor twoich włosów (chyba, że jesteś blondynką - wówczas wybierz kolor szarobrązowy). Ciemnobrązowe lub czarne wypełniacze do brwi wyglądają nienaturalnie i zbyt ostro. Jeśli masz brązowe lub czarne włosy, użyj ciepłego odcienia brązu. Wierz mi, to najlepszy wybór.

4
Eksperymentuj z wyglądem brwi (wypełnianiem, a nie wyskubywaniem)

Odpowiednia regulacja brwi może okazać się zdradliwa, zwłaszcza wówczas, jeśli zaczynasz od miejsca, w którym brwi są wyraźnie przerzedzone. Zamiast ryzykować zbyt mocnym ich wyregulowaniem, wypróbuj różne kredki i cienie do brwi. Zacznij od subtelnego wypełnienia przerzedzonych obszarów, pamiętając, że efekt musi być jak najbardziej naturalny.

5
Nie miej obsesji na punkcie symetrii

Ktoś mądry powiedział kiedyś, że brwi to nie bliźniaki – nie muszą wyglądać tak samo. Jest w tym dużo prawdy, ponieważ idealnie symetryczne twarze prawie nie występują w przyrodzie, nie ma więc żadnego uzasadnienia, że miałabyś dążyć do idealnie symetrycznych brwi. Twoim celem powinno być uzyskanie jednolitego, naturalnego wyglądu, dopasowanego do rysów twojej twarzy. Powodzenia!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

depilacja
gładkie nogi
usuwanie włosów z twarzy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane