Photoshop zmarszczki

Jak usunąć zmarszczki w Photoshopie?·

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
Photoshop zmarszczki
1 z 6
Usuwanie zmarszczek w Photoshopie jest niezwykle proste dzięki narzędziu Pędzel Korygujący (Brush Tool). Poniżej przedstawiam dokładną instrukcję wraz ze zdjęciami. Na zdjęciu obok zdjęcie przed i po retuszu.
1
Pędzel korygujący
Powiększ zdjęcie, tak aby zmarszczki były dobrze widoczne a następnie kliknij na narzędzie Pędzel Korygujący (Brush Tool) - skrót klawiszowy J.
2
Rozmiar pędzla korygującego
Zmniejsz lub powiększ średnicę pędzla, aby była nieco większa od grubości zmarszczek.
3
Usuwanie zmarszczek w Photoshopie
Skup się najpierw na zmarszczkach wokół oczu. Znajdź punkt znajdujący się obok zmarszczki którą chcesz zretuszować. Dobrze jest wybrać ten punkt dość blisko danej zmarszczki, aby po retuszu twarz wyglądała naturalnie. Po najechaniu myszką na ten punkt wciśnij klawisz Alt. Teraz przeciągaj myszką wzdłuż kolejnych zmarszczek aby je zlikwidować. Pamiętaj, że nie chodzi o to, aby zdjęcie wyglądało jak przerobione w Photoshopie. Twarz powinna wyglądać naturalnie. Trzymaj się zasady - im mniej tym lepiej.
4
Likwidowanie zmarszczek w Photoshopie
Zwracaj uwagę na krzyżyk obok miejsca które retuszujesz. To jest miejsce z którego pędzel kopiuje.
5
Zdjęcie zretuszowane w Photoshopie
Powtarzaj powyższe czynności aż wyretuszujesz wszystkie (lub większość zmarszczek). Pamiętaj jednak, aby nie przedobrzyć.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane