Lista znajomych na FB

Jak ukryć listę znajomych na FB?

BandafkaBandafka - specjalista Tipy.pl
Większość z nas blokuje wiele informacji przed nieznajomymi jednak mało kto ukrywa przed nimi listę swoich znajomych. Dlaczego jednak ktoś nieznajomy miałby ją widzieć i przeglądać? Może dla ciebie nie ma to większego znaczenia... W końcu na liście są twoi znajomi - co cię może to obchodzić czy ktoś wejdzie na ich profil czy nie. Jednak się zastanów. Listę tą może przeglądać przykładowo ktoś z rodziny, nauczyciel czy pracodawca - mogą być zainteresowani z kim się spotykasz i jakie masz towarzystwo. Jeśli im się ono nie spodoba wówczas możesz mieć kłopoty. Obce osoby mogą jednak również zaprosić kilku twoich znajomych do swoich znajomych. Kiedy ci zaakceptują to zaproszenie (wiele osób akceptuje nieznajome osoby) a ty masz ustawione kilka funkcji prywatności na “Znajomi znajomych” to dana osoba będzie miała nieograniczony dostęp do twoich danych. Będzie mogła czytać twoje wpisy, komentarze czy będzie mogła przeglądać zdjęcia. Może się okazać, że dana osoba nie będzie chciała ci zaszkodzić, ale jeśli tak, to z łatwością znajdzie na ciebie haka - i to nie jednego.
1
Wejdź na swój profil. Po lewej stronie jest lista twoich znajomych. Kiedy na nią najedziesz myszką pojawi się symbol ołówka.
2

Kliknij na symbol ołówka aby przejść do edycji rodziny, listy znajomych i związków (lub kliknij na link https://www.facebook.com/editprofile.php?sk=relationships).

3
Przy Znajomych po prawej stronie jest rozwijany pasek ustawień. Kliknij na niego i wybierz “znajomi” lub “tylko ja”. “Tylko ja” daje ci prywatność, jednak wówczas nawet twoi znajomi nie będą mogli przeglądać twojej listy znajomych (w końcu twoi znajomi wiedzą z kim się przyjaźnisz zatem nie potrzeba im mieć wglądu do listy).

Powiązane porady

nuty
Facebook
makijaż do selfie

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kermo
24.11.2014
bzdura. niczego takiego nie ma. ten FB jest w ogóle niodczytywalny i tak porąbany, że ....
jola
03.11.2014
Dziękuję. W końcu ktoś jasno napisał, jak to zrobić. Najbardziej pomogła mi wskazówka- znajdź ołówek. Super, dziękuję.
Nikczemnik
02.11.2012
Dziękuje tego szukałem wpis jest aktualny i na czasie pozdrawiam