Facebook

Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?

BandafkaBandafka - specjalista Tipy.pl
Facebook
1 z 5
Po co w ogóle ukrywać swoją aktywność na Facebooku? A po to, aby przykładowo szef lub współpracownicy nie widzieli, że w czasie pracy siedzimy na Facebooku lub po to, aby nikt nie widział co komentujemy, w jakich wydarzeniach bierzemy udział itp - bo po co wiedzieć o tym całej rzeszy niepowołanych osób. Jak zatem ukryć swoją aktywność? To bardzo proste:
1
Ukrywanie aktywności na Facebooku 1
Wejdź na swój profil. Najedź myszką na swoją ostatnią aktywność, np na ostatnio dodany komentarz. Wyświetli się strzałka z rozwijanym menu.
2
Ukrywanie aktywności na Facebooku 2
W menu wyświetli się: “Ukryj to działanie z profilu” i “Ukryj wszystkie zdarzenia komentarzy z profilu”. Kliknij na “Ukryj wszystkie zdarzenia komentarzy z profilu”.
3
Ukrywanie aktywności na Facebooku 3
Wyświetli się nowe okienko “Ukryć wszystkie ostatnie zdarzenia komentarzy? Zdarzenia komentarzy nie będą już widoczne w sekcji najnowszej aktywności na Twojej tablicy.” - Wybierz “Ukryj wszystkie”.

W taki sposób możesz ukryć każdą z aktywności: komentarze, znaczniki “Lubię to”, zdarzenia zawarcia znajomości, itd.
4
Ukrywanie aktywności na Facebooku
Jeśli chcesz aby twoja aktywność była niewidoczna tylko dla wybranych osób np. dla koleżanki z klasy, szefa i określonych współpracowników to wejdź w “ustawienia prywatności” (znajdują się w liście rozwijanej na górnym pasku menu), następnie wybierz “ustawienia niestandardowe”, następnie wybierasz dla kogo wszystkie informacje na facebooku mają być widoczne (najlepiej wybrać “dla znajomych) i w opcji “niech będzie niewidoczne dla” - wpisujesz imiona osób które nie chcesz aby miały dostęp do twojej aktywności.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

nuty
Facebook
grupa na Facebooku

Podobne porady

Komentarze (33)

* Pola wymagane

Getvd
05.10.2017
A jak to zrobić wersji mobilnej facebooka?
weronika
20.03.2017
Ukrywanie powiadomień o zawarciu nowej znajomości

Otwórz Facebooka i przejdź na stronę swojego profilu. Kliknij Zobacz ''dziennik aktywności ''widoczny w prawym dolnym rogu Twojego zdjęcia w tle.

Z menu po lewej kliknij ''więcej''. Gdy pojawią się wszystkie sekcje, wybierz ''znajomi''

Na górnym pasku z prawej strony kliknij środkową ikonę i odznacz opcję ''Raporty dotyczące nowych znajomych'':
Strus
19.10.2016
Niestety nie działa. Nie wie ktoś jak obecnie można ukryć swoje komentarze ?
Mariusx
19.09.2016
Ten sposób już nie działa
mik
15.02.2016
Racja....ludzie na fb pokazuja cala swoja dupe,siedza tam godzinami,,zenada....te zdjecia o wszystkim..,dziecko to dziecko tamto...roczki,sroczki...usg ciazy.....normalnie debile
FACEBOOK TO GÓWNO
17.12.2015
Facebook jest gównem, badziewna strona dla półgłówków.
kaczka
23.02.2015
Właśnie zapoczątkowałem łancuszek wyzwań na fb: każdy nominowany rano wrzuca zdjęcie swojej kupy. Kto przerwie łancuszek płaci 500zł kary na dobry cel. Jaki portal taki łancuszek :)
janciowodnik
23.02.2015
A jak ukryć ikonki i przyciski z mordoksiążki (polub nas, tylu to lubi, skomentuj na fb, itp.), na wszystkich stronach w necie ?
xmen73
23.02.2015
A w ogóle to po ch...j komu ten facebook?
Zeby sie chwalić ? Czy co?
Siwy
23.02.2015
Przepraszam ze pytam ale moze ktos w koncu to wyjasni. Ile w Polsce minut ma roboczo godzina?