Facebook

7 rzeczy których nigdy nie należy umieszczać na Facebooku
BandafkaBandafka - specjalista Tipy.pl

Facebook jest wspaniałym serwisem społecznościowym, jednak tak jak i wszystko inne na świecie ma swoje zagrożenia zatem należy go używać mądrze i rozsądnie. Z pewnością nie raz byłeś zszokowany tym co ludzie wrzucają na swoją ścianię i nie mówię tutaj o filmikach kotów jeżdżących na żółwiach czy odkurzaczach. Są po prostu pewne rzeczy, których nie należy udostępniać szerszemu gronu odbiorców aby nie narazić się rodzinie, nie stracić pracy czy przyjaciół.
1
Zdjęcia nago

Tutaj chodzi o wszystkie zdjęcia nago jak również zdjęcia topless i zdjęcia w bieliźnie. Chyba nie chcesz, aby twój dziadek czy szef zobaczył jak się nago opalasz na plaży i na dodatek chwalisz się tym wszystkim swoim znajomym. Nagość jest czymś intymnym. Pokazując swoje ciało lub jego część (bez względu na to czy są to piersi czy tors) pokazujesz, że jesteś osobą pustą, która myśli tylko o tym aby inni podziwiali jej wdzięki.

2
Zdjęcia po alkoholu

Wrzucenie zdjęć swojej osoby będącej pod wpływem alkoholu może kosztować cię awanturę w domu czy nawet pracę. Wyobraź sobie że twój pracodawca wejdzie na twój profil i zobaczy dziesiątki zdjęć ciebie z piwem w ręku, tańczącego z barmanką czy śpiącego na stole. Nawet jeśli jesteś dobrym pracownikiem to twój szef będzie wolał zrezygnować z ciebie niż narazić na szwank opinię swojej firmy (ty jako pracownik jesteś jej przedstawicielem).

3
Hejtujące wiadomości*

Po pierwsze - nie bądź hejterem. Po drugie - jeśli już nim jesteś to czy naprawdę chcesz, aby wszyscy czytali twoje żałosne złośliwe i nienawidzące wszystkiego co na świecie tyrady? Takie zachowanie przedstawia cię w bardzo niekorzystnym świetle i nie ważne czy masz rację bluzgając na kogoś czy nie.

4
Statusy o planowanych imprezach

Tak samo jak nie należy umieszczać swoich zdjęć po pijaku tak samo nie należy wypisywać co tydzień na swojej ścianie informacji o planowanych imprezach pijackich. Czy chcesz aby twój szef dowiedział się że co tydzień ostro imprezujesz? Poza szefem może się również dowiedzieć o tym ktoś kto jest ci nieprzychylny i zacząć rozpowiadać na prawo i lewo że jesteś alkoholikiem i każdego weekendu zalewasz się w trupa. Pamiętaj że ludzie lubią plotkować zatem mądrze jest nie podsuwać im tematów do plotek.

5
Zrywanie z kimś poprzez zmianę statusu

Zrywanie z kimś poprzez zmianę statusu jest naprawdę nędznym i tchórzliwym sposobem rozstania. Nigdy tego nie rób!

6
Ciągłe narzekanie

Publiczne narzekanie również nie jest mile widziane zarówno przez znajomych jak i przez szefa (zwłaszcza jeśli ciągle narzekasz na swoją pracę lub piszesz posty w stylu “jeszcze tylko 1h i do domu”).

7
Wypisywanie niepochlebnych rzeczy o rodzinie czy partnerze

To co dzieje się w twojej rodzinie czy w twoim związku jest twoją prywatną sprawą którą nie należy się dzielić ze wszystkimi znajomymi. Jeśli masz problem to wyjaśnij go w cztery oczy a nie wypisuj na swojej ścianie szczegółów waszych kłótni.

?

Wskazówki
* Hejter - internauta, który zawsze i na każdym kroku pokazuje swoje niezadowolenie, niechęć oraz nienawiść w stosunku do wszystkich i do wszystkiego.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane