Na plaży

Jak wyglądać seksownie na plaży?·

EwelaEwela - specjalista Tipy.pl
Na plaży
1 z 9
Prawie każda kobieta na świecie zastanawia się podczas lata co zrobić, aby świetnie wyglądać w bikini na plaży. Oczywiście jest mało pań które są w 100% zadowolone ze swojego wyglądu, zatem w większości przypadków pokazanie się publicznie w stroju odsłaniającym wszystkie mankamenty ciała może być dość stresujące.
1
Strój kąpielowy dla puszystych
Bądź pewna siebie

Po pierwsze i najważniejsze musisz być pewna siebie i swojego ciała. Aby się pokazać publicznie w bikini nie musisz mieć ciała supermodelki - musisz mieć jej pewność siebie. Przeczytaj: Jak być pewną siebie?

2
Tunika na plażę
Wybierz właściwy kostium kąpielowy

Kostiumów kąpielowych jest do wyboru do koloru. Jeśli uważasz, że masz za dużo ciałka to zdecyduj się na kostium który zakrywa problematyczne miejsca. Poza tym w sklepach można dostać wspaniałe plażowe tuniki które wyglądają bardzo seksi a zakrywają to co chcemy ukryć przed oczami innych.

3
Marynarski strój kąpielowy
Mieszaj i łącz ze sobą

Nie bój się łączyć ze sobą różnych strojów kąpielowych. W zależności od budowy twojego ciała góra i dół kostiumu mogą być w różnych rozmiarach. Poza tym czasami w jakimś kostiumie podoba nam się tylko jedna jego część. Nie zawsze musisz kupować komplet!

4
Dziewczyna na plaży 4
Samoopalacz

Opalenizna optycznie wyszczupla ciało i ładnie podkreśla mięśnie. Jeśli jeszcze nie jesteś opalona to sięgnij po jakiś samoopalacz. Będziesz wyglądać dużo lepiej!

5
Dziewczyna na plaży 5
Depilacja

Włosy pod pachami czy w okolicach bikini nigdy nie wyglądają dobrze. Najlepiej jeśli udasz się do kosmetyczki i zdecydujesz się na depilację woskiem. W taki sposób nie będziesz musiała się martwić odrastającymi włosami przez dłuższy okres czasu.

6
Dziewczyna na plaży
Peelinguj

Peelingowanie ciała sprawia, że pozbywamy się martwego naskórka przez co skóra wygląda na zdrowszą, jest gładka i lśniąca. Peelingowanie również pobudza krążenie przez co skóra jest lepiej odżywiona i bardziej napięta.

7
Kapelusz plażowy
Załóż kapelusz

Noszenie kapelusza na plaży jest wskazane ze względu na zdrowie jednak kapelusze wyglądają stylowo i fajnie. Przykładowo słomkowy kapelusz z potarganymi przez wiatr włosami wygląda elegancko i zarazem seksownie.

8
Pedicure
Zrób sobie pedicure

Stopy są częścią twojego wyglądu na plaży. Zadbaj o to, aby były eleganckie i zadbane. Bierz pod uwagę również to, że bardzo wielu mężczyzn zwraca uwagę właśnie na stopy.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane