kartka dla mamy w kształcie torebki

Jak zrobić kartkę okolicznościową w kształcie torebki?
IrenkaIrenka - specjalista Tipy.pl

Poszukujesz inspiracji do wykonania nietypowej kartki na imieniny cioci, babci czy Dzień Matki? Poniżej znajdziesz instrukcję jak zrobić kartkę w kształcie torebki.
P

* Brystol,
* Papier kolorowy lub pocztówki
* Kolorowe guziki i koraliki,
* Jeden średniej wielkości guzik,
* Nożyczki,
* Kolorowa wstążka o szerokości około 0,5 cm,
* Klej lub pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj),
* Notatnik lub kartka papieru,
* Igła i gruba nitka – kordonek, mulina,
* Magnes okrągły mocny – komplet 2 sztuk pasujących razem (do kupienia tutaj),
* Dziurkacz,
* Ołówek i linijka,
* Drukarka,

1
Pobierz załączony szablon i wydrukuj. Wytnij i poskładaj po przerywanych liniach.
2
Wykonaj małe dziurki za pomocą igły po bokach na górze torebki. Na nitkę nawlecz koraliki i guziki i przewlecz przez wykonane dziurki tworząc ucho torebki. Końce sznurka zawiąż na supełki.
3
Powycinaj z pocztówek różne elementy, lub z papieru kolorowego i ponaklejaj na brystol. Zaaranżuj według własnego upodobania. Przyklej guzik z przodu torebki – na zamknięciu. Możesz go również przyszyć. Z drugiej strony, czyli na wewnętrznej stornie zamknięcia naklej magnes, drugą jego część przyklej na zewnętrznej części kartki w miejscu w którym będzie ją zamykać górna część. Tak aby stworzyć zamknięcie torebki z ozdobnym guzikiem – imitacją zamknięcia.
4
Igłą z kolorową muliną/kordonkiem obszyj kontur kartki wokół.
5
Otwórz torebkę, wewnątrz naklej notatnik z wyrywanymi karteczkami. Torebka będzie mogła służyć jako podręczny dekoracyjny notatnik. Albo naklej jedną kartkę na której napiszesz życzenia.
6
Karteczki notatnika przedziurkuj dziurkaczem i przewlecz przez dziurki wstążkę, która zawiąż na kokardę. Będzie to ozdobą karteczek wewnątrz torebki.
7
Ponad karteczkami możesz dokleić kawałek wstążki, która będziesz zawiązywać ołówek, aby zawsze był pod ręką razem z notesem ukrytym w torebce.
?

Wskazówki
* Możesz cały szablon torebki podziurkować dziurkaczem na brzegach i w te dziurki wplatać wstążkę – łatwiejsza opcja gdy wykonują ją małe dzieci. Zamiast igły końcówkę wstążki posmaruj lakierem do paznokci – utwardzi ją i dziecko łatwo będzie mogło przewlekać wstążkę przez dziurki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

martunia.g
09.11.2012
gdzie to pobrać !!!!!!!!!!!!!1