mniejszy brzuch

Jak zmniejszyć obwód brzucha o 4 - 8 cm w godzinę?
grizzel - specjalista Tipy.pl

Lato w pełni. Każda z nas chce wyglądać szczuplej, młodziej i piękniej. Co jednak zrobić gdy zagonione pracą, obowiązkami domowymi, rodziną zapominamy o sobie... A urlop tuż tuż... Czy po prostu wypad nad jezioro czy morze w weekend? Jest na to rada. Wystarczy godzinka w łazience by brzuch, uda wyglądały szczuplej i prezentowały się ładniej a także by skóra była bardziej jędrna i z mniejszym cellulitem. Ten sposób to BODY WRAPPING - czyli owijanie ciała.
P

* profesjonalny krem do body wrappingu. Polecam kosmetyki do owijania ciała ze sklepu internetowego Naturica.pl
* folia spożywcza

1
Rozbieramy się. Następnie smarujemy profesjonalnym preparatem do body wrappingu. Ważne aby podczas pierwszego zabiegu nie przesadzić z ilością. Preparat jest bardzo mocny - zawiera maksymalną dawkę kofeiny znanej ze swoich właściwości przeciwdziałających tworzeniu się tłuszczu. Dlatego ostrożnie z dawkowaniem. A przed właściwym zabiegiem najlepiej wykonać próbę uczuleniową.
2
Wysmarowany brzuch owijamy folią spożywczą. Dla wzmocnienia efektu można przykryć się kocem. I czekamy. Pierwsze zabiegi powinny być 15 - 20 minutowe. Kolejne coraz dłuższe. Maksymalny czas zabiegu to godzina. Ważna uwaga. Przed wykonaniem body wrappingu NIE NALEŻY brać kąpieli czy prysznica, robić peelingi czy w inny sposób zwiększać przepuszczalność skóry. I bez tego pojawi się gorąco i pieczenie. PO kąpieli efekt body wrappingu będzie jeszcze większy i przez to może być nieprzyjemny. Więc odradzam kąpiele.
3
Po określonym czasie odwijamy folię i jeśli uczucie gorąca nam przeszkadza można zmyć resztki preparatu. W przypadku mocnego pieczenia zalecany jest zimny prysznic czy okłady z lodu. Najbardziej będzie grzało w miejscach gdzie jest największa warstwa tłuszczyku. Efekt ciepła będzie się utrzymywał nawet przez kilka godzin.
4
Już po pierwszym zabiegu skóra będzie bardziej napięta i jędrna. Jeśli zmierzymy obwód brzucha przed i po zabiegu okaże się że jest mniejszy u kobiet które wykonywały ten zabieg nawet o 8 cm.
?

Wskazówki
* Dla uzyskania lepszych efektów warto body wrapping powtarzać 2 razy w tygodniu. Stosowany regularnie zlikwiduje cellulit.

!

Uwaga!
* nie przesadzać z ilośćią preparatu
* najlepiej do pierwszych zabiegów wymieszać koncentrat z balsamem
* nie brać kąpieli czy ciepłego prysznica przed zabiegiem
* nie wykonywać peelingu przed zabiegiem
* przeciwwskazania : ciąża, zatory naczyniowe, ostre infekcje (np. grypa), dolegliwości sercowe, wysokie ciśnienie krwi, choroby nerek, żylaki, przebyte niedawno operacje, skóra wrażliwa lub naczynkowa

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Rambo 8 w telewizji
22.02.2017
haha.... haha... niedługo będzie temat jak schudnąc 10cm w 3 minuty haha.... co za kicz
Jezus
05.07.2016
Nie róbcie tego....
yeah
03.03.2016
Myślałam, że wystarczy go wciągnąć