pokruszony puder

Jak naprawić pokruszony puder lub cień?

visage - specjalista Tipy.pl
pokruszony puder
1 z 10
Twój ulubiony puder lub cień do powiek rozpadł się na drobne kawałeczki? Nie chcesz wyrzucać go tylko dlatego, że zamiast dawnego kompaktu przypomina teraz puzzle. Na szczęście istnieje prosty sposób, który pozwoli ci uratować pokruszony puder prasowany lub cień do powiek. Jest on nie tylko bardzo prosty i skuteczny, ale przede wszystkim zaoszczędzi ci sporo wydatków związanych z kupnem nowych kosmetyków. Od tej chwili nic z twojej domowej kosmetyczki nigdy się już nie zmarnuje. Przekonaj się sama.
P

* alkohol 70% (może to być spirytus spożywczy rozcieńczony wodą w stosunku 2:1)
* folia śniadaniowa
* szpatułka
* kroplomierz
* pędzelek do eyelinera z syntetycznym włosiem
* patyczek do uszu

1
naprawianie popękanego pudru - krok 1
POKRUSZONY PUDER

Owiń go.

Szczelnie owiń puder folią śniadaniową. Musi ona dokładnie przylegać do opakowania i zamykać w środku całą jego zawartość.

2
naprawianie popękanego pudru - krok 2
Rozgnieć go.

Szpatułką pokrusz cały puder na drobne kawałeczki. Twoim zadaniem jest zmienić puder prasowany w sypki.

3
naprawianie popękanego pudru - krok 3
Dodaj alkohol 70%.

Alkohol 70% to twój największy sprzymierzeniec. Jest znacznie bardziej skuteczny i bezpieczny, niż tradycyjny spirytus salicylowy. Jeśli w twojej drogerii lub aptece nie możesz dostać alkoholu o tym stężeniu, najprościej będzie zrobić go samemu. Po prostu kup zwykły spirytus spożywczy i rozcieńcz go z wodą w stosunku 2:1 (2 części spirytusu na 1 część wody). Gdy alkohol będzie gotowy, zdejmij folię z pudru i wkrop do niego przynajmniej 10 kropel alkoholu. Możesz robić to stopniowo, żeby lepiej dopasować ilość alkoholu do swoich potrzeb. Ja użyłam 12 kropel. Nie bój się, że alkohol w pudrze wysuszy lub podrażni twoją cerę. Odparuje on tak szybko, że nie zmieni pierwotnego składu pudru, a jedynie jego konsystencję.

4
naprawianie popękanego pudru - krok 4
Wygładź powierzchnię.

Teraz twój puder powinien mieć konsystencję gąbki. Z łatwością wygładzisz jego powierzchnię szpatułką.

5
naprawianie popękanego pudru - krok 5
Wyrównaj brzegi.

Pędzelkiem do eyelinera wyrównaj również krawędzie pudru. Pozostaw puder na kilka godzin, żeby całkowicie wysechł. Dla idealnego efektu wyczyść brzegi opakowania patyczkiem do uszu.

6
naprawianie pokruszonego cienia- krok 1
POKRUSZONY CIEŃ DO POWIEK

Żeby uratować pokruszony cień do powiek w kremie, należy postępować podobnie jak wyżej.

Dodaj alkohol 70%.

Tak jak w przypadku pudru, również tutaj ratunkiem jest alkohol 70%. Stopniowo dodawaj po kropelce alkoholu do cienia, aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Nie martw się o podrażnienia, alkohol całkowicie odparuje, zanim cień będzie gotowy do użycia.

7
naprawianie pokruszonego cienia- krok 2
Wymieszaj całość i wygładź powierzchnię cienia.

Wymieszaj cień szpatułką i wygładź jego powierzchnię. Będzie to teraz bardzo łatwe.

8
naprawianie pokruszonego cienia- krok 3
Wyrównaj brzegi.

Pędzelkiem do eyelinera wyrównaj również krawędzie cienia. Pozostaw go do całkowitego osuszenia. Twój ulubiony cień do powiek uratowany!

9
naprawianie pokruszonego cienia- efekt końcowy

Efekt końcowy.

Oto jak wygląda naprawiony cień do powiek. Jak nowy prawda?

Strona 1 z 10

Powiązane porady

Piękna cera
ogórek na oczy
płatki róż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane