Nutella domowa

Jak zrobić Nutelle?

FilipKamyszek - specjalista Tipy.pl
Nigella Lawson powiedziała, że „w życiu pada wiele pytań, na które czekolada przynosi odpowiedź.” Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, czekolada należy do tych słodkości, którym nie można się oprzeć. Zajadają się nią nie tylko dzieci, ale również dorośli. Jest idealnym dodatkiem do pieczywa, ciast, lodów i innych produktów spożywczych. Chcecie zaskoczyć swoich bliskich? Poniżej znajdziecie przepis na pyszną domową „Nutellę”.
P

* orzechy laskowe
* 2 kropelki oleju waniliowego
* 250 g masła 82%
* 3 łyżki cukru pudru
* 3 łyżki mleka w proszku
* 8 łyżek cukru pudru
* 8 łyżek kakao

1
Rozgrzej piekarnik do temperatury 200 stopni Celsjusza. Orzechy laskowe przesyp na blachę i piecz przez 5 min.
2
Wyjmij orzechy laskowe z piekarnika i obierz ze skórki następnie wrzuć je do blendera. Do orzechów dodaj 2 kropelki oleju waniliowego, 250 g masła 82%, 3 łyżki cukru pudru i 3 łyżki mleka w proszku. Następnie wymieszaj do uzyskania jednolitej masy.
3
Następnie dodaj 8 łyżek cukru pudru i 8 łyżek kakao. Wymieszaj dokładnie i wylej do szklanek i wstaw na godzinę do lodówki.

Powiązane porady

zabajone
Yorkshire Pudding - przepis
mus cytrynowy z jeżynami

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

filip kamyszek
05.11.2012
Łyżki- czyli te duże do zupy
Łyżeczki-te małe do herbaty
tu chodzi o duże łyżki
A.
21.08.2012
na pewno spróbuję ale mam pytanie co do łyżek, czy to mają być łyżki do zupy czy takie małe jak do jogurtu? no i przede wszystkim, jak dużo "nutelli" powstanie z tych składników ?