Spódnice z wysokim stanem

Jak nosić spódnicę z wysokim stanem?·

Globstyle - specjalista Tipy.pl
Spódnice z wysokim stanem
1 z 5
Wysoki stan spódnic jest modny przez cały rok jednak w szczególności wiosną i latem. Z wysokim stanem można dostać szorty, spódniczki, spodnie czy rurki. Jednym z powodów dla których wysoki stan spódnic czy innych ubrań nie wychodzi z mody jest to, że pasuje on niemal do każdej figury i do każdego wieku. Oczywiście spódnice są bardzo kobiece w przeciwieństwie do szortów dlatego to je wybiera większość z nas. Co więcej, istnieje wiele typód spódnic z wysokim stanem - spódnice ołówkowe, rozkloszowane, krótkie i długie. Wysoki stan spódnicy wizualnie wyszczupla sylwetkę ponieważ opina ciało w talii.
1
Spódnice z wysokim stanem
Najbardziej modne jest noszenie spódnic z wysokim stanem z krótkim topem lub braletem (krótkim gorsetem) który odsłania maksymalnie kilka centymetrów skóry.
2
Spódnice z wysokim stanem 1
Spódnice z wysokim stanem możesz nosić również z luźnym topem włożonym do środka i sportową marynarką na wierzch.
3
Spódnice z wysokim stanem 2
Spódnice z wysokim stanem możesz nosić również zimą. Załóż wówczas grube rajstopy (w dowolnym kolorze), dopasowaną koszulkę z rękawkiem, sweter z dzianiny i botki na obcasie.
4
Spódnice z wysokim stanem 3
Mieszaj różne kolory. Możesz również pomyśleć nad blokowaniem koloru poprzez zestawienie kilku jaskrawych i odważnych kolorów ubrań. Jeśli nie lubisz się bardzo rzucać w oczy załóż po prostu koszulkę na ramiączkach lub t-shirt. Dobrze będzie wyglądać jeśli do jednokolorowej spódnicy wybierzesz koszulkę z nadrukiem.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane