Styl rustykalny

Jak urządzić wnętrze w stylu rustykalnym?·

PrzemekPrzemek - specjalista Tipy.pl
Styl rustykalny
1 z 6
Styl rustykalny to inaczej styl wiejski. Wystrój ten jest wygodny, przytulny, prosty i dąży w kierunku natury. Rustykalny wystrój przypomina atmosferę starej chaty na wsi. Zwykle wybierają go osoby które lubią życie komfortowe i bliskie z naturą.
1
Styl rustykalny - okiennice
Udekoruj okna 

Szyby okienne możesz podzielić na mniejsze części za pomocą specjalnych listew dekoracyjnych. Jeśli mieszkasz w domku to dobrym pomysłem jest również ozdobienie okien i drzwi z zewnątrz sztukaterią elewacyjną. Dekoracje okien od środka powinny być skromne. Należy trzymać się zasady, że im mniej tym lepiej zwłaszcza jeśli chcemy mieć w pomieszczeniu jak najwięcej naturalnego światła. Możesz również zastanowić się nad wewnętrznymi okiennicami - zwłaszcza jeśli masz puste ściany.
2
Styl rustykalny - starocie
Zestaw antyki z rzeczami nowoczesnymi

Nowoczesne AGD świetnie będzie pasować do starych mebli czy dekoracji. Rustykalny styl nadadzą starodawne okna, drzwi czy bramy. Nowoczesne pomieszczenia możesz zmienić za pomocą starych zegarów, wazonów itp.
3
styl rustykalny - kolorystyka
Do aranżacji wybierz kolory naturalne jak brązy, beże, biel czy szarość

Kolorowe akcenty możesz wprowadzić za pomocą obić mebli, obrusów, dywanów czy zasłon, jednak kolory te powinny być raczej pastelowe i stonowane.
4
Styl rustykalny - drewno
Wnieś ciepły kolor drewna do pomieszczeń

Mieszanka gatunków drewna w tym mebli malowanych, decoupage i antyków wzbogaci ich wizualną teksturę.
5
Styl rustykalny - kwiaty
Wybierz kwieciste wzory

Kwieciste tkaniny i zasłony oraz kolorowe pledy będą kwintesencją rustykalnego domu.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

mleczny parawan
oświetlenie sypialni
aranżacja mebli w pokoju

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Gucio
16.11.2015
Ktoś tu pomylił style noże był po piwie