dzwonienie za granicę

Jak tanio dzwonić za granicę?

Okos - specjalista Tipy.pl
Masz bliskich i krewnych za granica i chcesz się z nimi skontaktować? Jednak często nie wiesz jak to zrobić, by było tanio i by znacznie nie obciążyć swoich rachunków czy też rachunków osoby, do której dzwonisz. Nie martw się, obecnie istnieje wiele sposobów, by taniej rozmawiać z osobami znajdującymi poza granicami naszego kraju. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które ułatwią Ci kontakt z nimi, bez obciążania Twoich rachunków dodatkowymi kosztami.
1
Przede wszystkim musisz znać numer kierunkowy kraju, do którego chcesz się dodzwonić i numer abonenta. Pamiętaj, że znacznie taniej dzwoni się z telefonu stacjonarnego. Jeśli jednak posiadasz telefon komórkowy na kartę, sprawdź czy posiadasz odpowiednią ilość środków, które pozwolą Ci na nawiązanie połączenia.
2
Operatorzy coraz częstej oferują nam różnorodne promocje – może warto je sprawdzić. Korzystając z ich ofert możemy uzyskać rabaty na połączenia do wybranego kraju, bądź też wybranego numeru poza granicami Polski. Opłaty te zazwyczaj doliczane są do comiesięcznego rachunku.
3
Możesz skorzystać z numerów dostępowych – 0 708 1 …… Jest to bardzo proste a zarazem tanie rozwiązanie. Listę tych numerów możesz znaleźć w Internecie lub u operatorów. Minuta rozmowy kosztuje wówczas tylko 35 groszy (cena wybranych krajów, Tele Gadka - 0 708 188 882), a należność doliczana jest do rachunku. Wystarczy wykręcić numer dostępowy, następnie 00, numer kierunkowy kraju, do którego chcemy się dodzwonić, numer kierunkowy miasta, a następnie numer osoby, z którą chcemy rozmawiać. Używając tego sposobu możemy dzwonić jedynie na telefony stacjonarne.
4
Skorzystaj z kart – zdrapek. Możesz je kupić w kiosku, na poczcie czy stacji benzynowej – sam decydujesz ile chcesz wydać na rozmowy, karty dostępne są w cenie 10 – 100 złotych. Możesz z nich korzystać w domu lub budce telefonicznej. Wystarczy wykręcić odpowiedni numer znajdujący się na karcie, następnie kod znajdujący się pod zdrapką i numer telefonu osoby, z którą chcemy się skontaktować. Dokładną instrukcję znajdziesz na karcie.
5
Jeśli masz stałe łącze, możesz dzwonić do bliskich za granicą za pomocą Internetu. Nie polecam korzystania z telefonów komórkowych – połączenia są zazwyczaj znacznie droższe. Pamiętaj, jeśli dzwonisz na polską komórkę osoby, która jest za granicą, Ty płacisz normalną stawkę, ale Twój rozmówca obciążony jest wysokimi kosztami.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane